Nowa marka Hiltona

Hilton ogłosił wprowadzenie na rynek drugiego soft brandu po Curio A Collection by Hilton – Tapestry Collection by Hilton. Ma on skupiać niezależne hotele niżej pozycjonowane niż Curio i położone poza centralnymi lokalizacjami.

Do 2020 roku ma ich być około 50. Stworzona w 2014 marka Curio skupia najlepsze, oryginalne hotele położone w centralnych lokalizacjach. W portfolio sieci Hilton Worldwide lokuje się w segmencie upper upscale tak jak główna marka Hilton Hotels i mogą do niej aspirować nowe projekty hotelowe jeszcze przed otwarciem. Tapestry Collection znajduje się w segmencie upscale tak jak Hilton Garden Inn. „Kolekcja” Tapestry tworzona będzie z hoteli działających już na rynku, które chciałyby wejść do sieci Hiltona Worldwide, ale nie spełniały kryteriów Curio bycia „częścią tkanki miasta, w którym się znajdują i odzwierciedlają istotę i ducha miejsca lokalizacji”. – Kiedy tworzyliśmy Curio, mieliśmy wiele propozycji od hoteli, które nie do końca pasowały do tej marki. To była dla nas okazja biznesowa, o którą pytali właściciele, dlatego postanowiliśmy stworzyć nową markę, która przeznaczona jest do konwersji istniejących obiektów. Marka Tapestry Collection będzie mogła wchodzić na rynki podmiejskie i tzw. trzeciorzędne, ponieważ są tam tysiące dobrych niezależnych hoteli – tłumaczy Mark Nogal, szef marek Curio i Tapestry.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *