16 lutego w hotelu Courtyard by Marriott Airport w Warszawie odbyło się kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza. Jego uczestnicy mogli poznać zasady budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym w hotelu.
W pierwszej części całodniowego szkolenia Radosław Altheim, dyrektor generalny sieci Q Hotels przedstawił najskuteczniejsze systemy motywacyjne oraz wyjaśnił jak stworzyć realne założenia budżetowe. W drugiej części Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie, omówiła kwestie związane z budową systemu prowizyjnego oraz skutecznym delegowaniem zadań i systemów raportowania. Następne szkolenie poświęcone tym razem skutecznemu zarządzaniu hotelem miejskim odbędzie się drugiego marca, również w Courtyard by Marriott Airport. Więcej na stronie: http://akademia-hotelarza.pl/szkolenia/
W pierwszej części całodniowego szkolenia Radosław Altheim, dyrektor generalny sieci Q Hotels przedstawił najskuteczniejsze systemy motywacyjne oraz wyjaśnił jak stworzyć realne założenia budżetowe. W drugiej części Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie, omówiła kwestie związane z budową systemu prowizyjnego oraz skutecznym delegowaniem zadań i systemów raportowania. Następne szkolenie poświęcone tym razem skutecznemu zarządzaniu hotelem miejskim odbędzie się drugiego marca, również w Courtyard by Marriott Airport. Więcej na stronie: http://akademia-hotelarza.pl/szkolenia/
Dodaj komentarz