Vienna House w Polsce rozwija swoje struktury. Agata Kozanecka objęła nowo utworzone stanowisko e-commerce managera. Zmiana ma na celu rozwijanie obecności austriackiej grupy hotelowej w internecie. Agata Kozanecka ukończyła studia w zakresie marketingu i sprzedaży w ESADE Business School w Barcelonie. Pracę w zakresie marketingu internetowego rozpoczęła w 2009 roku w agencji 77Agency w Londynie, gdzie prowadziła projekty w zakresie SEM m.in. dla takich marek jak American Express czy EA Games. Ostatnie trzy lata pracowała w agencji interaktywnej Infinity Group na stanowisku e-commerce strategist i współpracowała w obszarze e-commerce z takimi markami jak Netia, BNP Paribas, Generali czy Legg Mason.
W Vienna House w Polsce Agata Kozanecka będzie odpowiadać za wdrożenie strategii e-commerce grupy, czyli m.in. za analizę obecności hoteli Vienna House w internecie, prowadzenie kampanii marketingowych, optymalizację serwisu www pod kątem sprzedaży. Głównym celem jest rozwój sprzedaży usług hotelowych Vienna House za pośrednictwem kanałów online. – Stworzenie nowego stanowiska w Vienna House w Polsce jest potwierdzeniem, że nasza sieć rozwija się i chce budować wizerunek marki oraz swoich hoteli w internecie. Agata jest ekspertem w dziedzinie e-commerce, o czym świadczy jej bogate portfolio oraz międzynarodowe doświadczenie. Wierzę, że dzięki swojemu świeżemu spojrzeniu, spoza branży hotelarskiej, pomoże nam wdrażać nowatorskie i skuteczne pomysły – mówi Katarzyna Niezgoda, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Vienna House.
Dodaj komentarz