Autor: Ksenia Wołczek. Firma Cotton&Co.
Łóżko jest głównym elementem wyposażenia pokoju hotelowego i jednym z najważniejszych powodów, dzięki którym usatysfakcjonowany gość powraca do obiektu po raz kolejny. Nieważne, czy jest to niewielki pensjonat, czy olbrzymi hotel sieciowy – łóżko jest rzeczą, na której gość spędza prawdopodobnie większość swojego pobytu w pokoju. I to właśnie ono powinno pokazywać to, jak bardzo właściciel obiektu dba o swoich gości.
Inwestycja w łóżka i materace wpływa na postrzeganie obiektu przez gości hotelowych, dlatego jest jedną z najważniejszych w inwestycji wyposażenie hotelu, a z drugiej strony – jednym z najczęściej zgłaszanych problemów w przypadku braku satysfakcji gości. Jak zatem sprawić, aby goście byli zadowoleni z jakości snu i wypoczynku na łóżku?
Materace kieszeniowe dla hoteli premium i budżetowych
Pierwszą rzeczą, nad którą trzeba dobrze się zastanowić, jest budżet, który hotelarz gotowy jest przeznaczyć na zakup nowych łóżek i materacy. Będzie on zróżnicowany w zależności od standardu obiektu i charakteru grupy docelowej. W obiektach klasy premium łóżka hotelowe powinny spełniać oczekiwania najbardziej wymagających gości, gwarantując maksymalny poziom komfortu i wypoczynku. Dobrym wyborem dla obiektów o wysokim standardzie będą łóżka angielskie, dopełnione ręcznie zszywanym kieszeniowym materacem z naturalnym wypełnieniem. Wewnątrz takiego materaca znajdują się sprężyny, z których każda jest umieszczona w osobnej kieszonce, oraz wełna, bawełna, kaszmir i jedwab. System kieszeniowy materaca pozwala na maksyma [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz