W listopadzie odbyły się dwa szkolenia w ramach Akademii Hotelarza – w sopockim Mera SPA Hotel poświęcone zarządzaniu hotelem resortowym/SPA, a w warszawskim Courtyard by Marriott Airport – podstawom revenue managentu.
Podczas szkolenia poświęconego zarządzaniu hotelem resortowym Robert Węglarz, niezależny konsultant hotelowy, a w przeszłości dyrektor generalny m.in. hoteli Odyssey Wellness & SPA i Malinowy Dwór, przedstawił zagadnienia związane z tworzeniem pakietów pobytowych, pozyskiwaniem, szkoleniem i wynagradzaniem pracowników oraz kontrolą kosztów, zarządzaniem i zarabianiem na hotelowym SPA. Podczas sesji popołudniowej Kamil Lipski, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Mera Spa oraz laureat ubiegłorocznej nagrody Hotelarz Roku w kategorii Dyrektor sprzedaży i marketingu hoteli niezależnych, omówił zagadnienia związane z wykorzystaniem internetu w sprzedaży i promocji usług hoteli typu leisure, efektywnymi metodami promocji oraz rolą i znaczeniem marketingu wewnętrznego. Szkolenie poświęcone tematowi „Revenue management – strategia ustalania cen w hotelarstwie” prowadzone było przez Agnieszkę Kasprzak, revenue managera w Louvre Hotels Group i Jakuba Klimczaka z STR, globalnej firmy zbierającej dane o obłożeniu i cenach bezpośrednio od hoteli. Uczestnicy zapoznali się z zakresem podstawowych pojęć i wkaźników w RM, a także z obliczaniem indeksów rynkowych jak MPI (Market Penetration Index), ARI (Average Rate Index) czy RGI (RevPAR Generation Index) oraz kontrolą cennika. Podczas drugiej sesji przedstawiła podstawowe metody optymalizacji frekwencji i zarządzania ceną oraz ich wpływ na zwiększenie przychodów hotelu. Jakub Klimczak przedstawił metody benchmarkingu i analizy danych. Kolejne szkolenie 8 grudnia.
Więcej na stronie www.akademiahotelarza.com
Podczas szkolenia poświęconego zarządzaniu hotelem resortowym Robert Węglarz, niezależny konsultant hotelowy, a w przeszłości dyrektor generalny m.in. hoteli Odyssey Wellness & SPA i Malinowy Dwór, przedstawił zagadnienia związane z tworzeniem pakietów pobytowych, pozyskiwaniem, szkoleniem i wynagradzaniem pracowników oraz kontrolą kosztów, zarządzaniem i zarabianiem na hotelowym SPA. Podczas sesji popołudniowej Kamil Lipski, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Mera Spa oraz laureat ubiegłorocznej nagrody Hotelarz Roku w kategorii Dyrektor sprzedaży i marketingu hoteli niezależnych, omówił zagadnienia związane z wykorzystaniem internetu w sprzedaży i promocji usług hoteli typu leisure, efektywnymi metodami promocji oraz rolą i znaczeniem marketingu wewnętrznego. Szkolenie poświęcone tematowi „Revenue management – strategia ustalania cen w hotelarstwie” prowadzone było przez Agnieszkę Kasprzak, revenue managera w Louvre Hotels Group i Jakuba Klimczaka z STR, globalnej firmy zbierającej dane o obłożeniu i cenach bezpośrednio od hoteli. Uczestnicy zapoznali się z zakresem podstawowych pojęć i wkaźników w RM, a także z obliczaniem indeksów rynkowych jak MPI (Market Penetration Index), ARI (Average Rate Index) czy RGI (RevPAR Generation Index) oraz kontrolą cennika. Podczas drugiej sesji przedstawiła podstawowe metody optymalizacji frekwencji i zarządzania ceną oraz ich wpływ na zwiększenie przychodów hotelu. Jakub Klimczak przedstawił metody benchmarkingu i analizy danych. Kolejne szkolenie 8 grudnia.
Więcej na stronie www.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz