Hotel Best Western Kraków Old Town należący do Satoria Group 18 grudnia zostanie zamknięty. Wróci na rynek pod koniec I kwartału przyszłego roku po generalnym remoncie w nowym, futurystycznym stylu jako Best Western Plus.
Odważne kolory, niestandardowe wyposażenie, unikalny, nowoczesny design – tak będzie wyglądał po zakończeniu generalnego remontu. Nowa aranżacja wnętrz obejmie wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne i pokoje. Nowością będzie samodzielnie funkcjonujący, klimatyczny drink bar. Projekt został powierzony firmie R-Design Runowiecki Marcin, która wcześniej pracowała nad innym obiektem grupy kapitałowej Satoria Group – Sanatorium Augustów. R-Design opracował koncepcję wystroju według najnowszych trendów wnętrzarskich, opierając swoją wizję na czarno-białych materiałach imitujących kamień, tapetach z fakturą tkanego lnu oraz przeszkleniach obecnych w całym obiekcie. Projekt przewiduje też oryginalne meble, autorskie rozwiązania oświetlenia i wspólne dla wszystkich przestrzeni wzory geometryczne. – Prosta monochromatyczna bryła hotelu wprost prosiła się o zachwianie geometrii oraz wprowadzenie wiodącego pierwiastka, który wyróżni obiekt i przyciągnie uwagę gości niczym wzory w kalejdoskopie – tłumaczą Marcin Runowiecki i Wiktor Stec, główni projektanci. Wdrożenie nowej koncepcji z jednoczesnym podniesieniem standardu hotelu będzie związane również z przejściem od obecnej marki Best Western na Best Western Plus.
Odważne kolory, niestandardowe wyposażenie, unikalny, nowoczesny design – tak będzie wyglądał po zakończeniu generalnego remontu. Nowa aranżacja wnętrz obejmie wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne i pokoje. Nowością będzie samodzielnie funkcjonujący, klimatyczny drink bar. Projekt został powierzony firmie R-Design Runowiecki Marcin, która wcześniej pracowała nad innym obiektem grupy kapitałowej Satoria Group – Sanatorium Augustów. R-Design opracował koncepcję wystroju według najnowszych trendów wnętrzarskich, opierając swoją wizję na czarno-białych materiałach imitujących kamień, tapetach z fakturą tkanego lnu oraz przeszkleniach obecnych w całym obiekcie. Projekt przewiduje też oryginalne meble, autorskie rozwiązania oświetlenia i wspólne dla wszystkich przestrzeni wzory geometryczne. – Prosta monochromatyczna bryła hotelu wprost prosiła się o zachwianie geometrii oraz wprowadzenie wiodącego pierwiastka, który wyróżni obiekt i przyciągnie uwagę gości niczym wzory w kalejdoskopie – tłumaczą Marcin Runowiecki i Wiktor Stec, główni projektanci. Wdrożenie nowej koncepcji z jednoczesnym podniesieniem standardu hotelu będzie związane również z przejściem od obecnej marki Best Western na Best Western Plus.
Dodaj komentarz