W czwartek 17 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się szkolenie Akademii Hotelarza poświęcone „Revenue management – strategii ustalania cen w hotelarstwie” prowadzone przez Agnieszkę Kasprzak, Revenue Manager w Louvre Hotels Group i Jakuba Klimczaka z STR.
Ponad 20 uczestników reprezentujących hotele z całej Polski doskonaliło swoje kompetencje z zakresu podstawowych pojęć i wkaźników w RM, a także z obliczaniem indeksów rynkowych jak MPI (Market Penetration Index), ARI (Average Rate Index) czy RGI (RevPAR Generation Index) i kontrolą cennika. Podczas drugiej sesji przedstawiła podstawowe metody optymalizacji frekwencji i zarządzania ceną oraz ich wpływ na zwiększenie przychodów hotelu.
Jakub Klimczak z STR przedstawił z kolei metody benchmarkingu i analizy danych.
Uczestnicy, tradycyjnie już, bardzo wysoko ocenili w ankietach obydwa szkolenia, zarówno pod względem ich poziomu, jak i użyteczności otrzymanych informacji. Kolejne szkolenie z zakresu Akademii Hotelarza – warsztaty praktyczne z zakresu revenue managementu (praca z komputerami) odbędzie się 8 grudnia.
Dodaj komentarz