Coraz więcej hoteli w Polsce jest przyjaznych rodzinie – wynika z podsumowania VIII edycji kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. W tym roku obiektom hotelowym przyznano rekordową liczbę 23 statuetek za uzyskanie 100-procentowego wyniku podczas audytu oraz aż 66 certyfikatów.
Już po raz ósmy organizatorzy kampanii oraz konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie wręczyli prestiżowe wyróżnienia obiektom noclegowym, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą czuć się komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Uroczysta gala, kończąca tegoroczną edycję plebiscytu, odbyła się 1 października w hotelu Radisson Blu w Warszawie. Udział w niej wzięło blisko 200 hotelarzy z całej Polski, przedstawicieli organizacji branżowych oraz członków kapituły konkursu HPR. Certyfikaty Hotelu Przyjaznego Rodzinie wręczono podczas uroczystości 66 obiektom. Aż 23 z nich uzyskało podczas niezależnych audytów najwyższą ocenę, a co za tym idzie zostało nagrodzonych także statuetką HPR. To o 12 obiektów więcej niż w poprzedniej edycji. Nagrodę specjalną przyznano też hotelowi najwyżej ocenionemu w głosowaniu internatów i gości hotelowych. Łącznie w tej edycji przyznano więc 24 statuetki.
– Ten rok okazał się rekordowy! Poziom konkursu był naprawdę wysoki, a hotele zaskakiwały kapitułę swoją pomysłowością, podejściem i przygotowaniem do przyjmowania najmłodszych gości. To dla mnie prawdziwy powód do dumy i potwierdzenie, że osiem lat pracy nad kampanią przynosi coraz więcej owoców w postaci miejsc gościnnych, gdzie dzieci są traktowane jak VIP-y – mówi Violetta Hamerska, organizatorka przedsięwzięcia i przewod [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz