Sieć Best Western Hotels & Resorts zaprezentowała markę SureStay Hotels – nowatorską w branży hotelarskiej franczyzę opartą na modelu white label. Będzie ona funkcjonować jako odrębna spółka, podczas gdy obiekty będą włączone do infrastruktury i kanałów dystrybucji sieci. Trzy marki SureStay dają właścicielom obiektów z segmentów upper economy i midscale dostęp do globalnej infrastruktury Best Western.
Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) i SureStay Signature Collection (midscale soft brand) Best Western zapewni więcej możliwości franczyzobiorcom, którzy są rozczarowani jednostronnymi, nieprzynoszącymi im korzyści, umowami. – W Ameryce Północnej w segmentach economy i midscale istnieje obecnie 17 tys. hoteli sieciowych, a 12 tys. nie należy do żadnej grupy. Model white label pozwala Best Western wykorzystać ten ogromny potencjał bez ustępstw w zakresie wizerunku marki własnej – powiedział David Kong, prezes i sieci Best Western Hotels & Resorts.
Koncepcja SureStay – dla niezależnych hoteli
Koncepcja SureStay została opracowana zgodnie z zasadami franczyzy Asian American Hotel Owners Association. Wszystkie trzy marki będą wprowadzone na rynek pod parasolem SureStay, bez wiązania ich w świ [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz