Sieć Best Western ogłosiła uruchomienie nowej platformy BestWestern.com. Firma skupiła się na optymalizacji i usprawnieniu interakcji z klientami na poziomie wszystkich kanałów cyfrowych.
Nowa wersja strony zawiera bardzo wizualne, interaktywne elementy i dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik - smartfona, tabletu, laptopa czy komputera stacjonarnego. W efekcie jest intuicyjna, bogata w obrazy i angażująca użytkownika.
Przez pięć kolejnych lat, platforma BestWestern.com zdobywała tytuł najlepszej strony wg. Dynatrace. Zdawaliśmy sobie jednak sprawę, że nie możemy spocząć na laurach i musimy nadal pracować nad naszą obecnością w świecie cyfrowym, tak abyśmy niezmiennie znajdowali wspólny język z dzisiejszymi podróżnikami – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts. Nasz zespół podjął decyzję, aby zacząć od zera poprzez budowę platformy, która jest w pełni zgodna z oczekiwaniami klientów. Wierzymy, że nowa strona zdobędzie tyle samo, jeśli nie więcej, wyróżnień, co ostatnia, i będzie dalej pozycjonować Best Western jako sieć innowacyjną, podczas gdy obchodzimy 70-lecie naszej działalności – dodał Kong.
Nowa strona BestWestern.com w znacznym stopniu ogranicza ilość kroków i kliknięć niezbędnych do realizacji rezerwacji i wprowadza inteligentne filtry, które pomogą podróżującym znaleźć idealny hotel. Integracja ze światowej klasy technologią, jak chociażby Google Places API w zakresie map i atrakcji w okolicy, stanowi wartość dodaną do tego, co oferuje sama strona. Dodatkowo, modyfikacja planu podróży czy anulacja rezerwacji online są teraz prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
W ciągu ostatnich trzynastu miesięcy, Best Western starannie pracowało nad odświeżeniem technologii służącej klientom – powiedział Greg Adams, dyrektor działu digital Best Western Hotels and Resorts. Jesteśmy pewni, że nowa strona umożliwi zaangażowanie naszych gości w sposób bardziej atrakcyjny i intuicyjny, zapewniając doskonałą jakość obsługi klienta oraz wzrost dochodów dla naszych obiektów – dodał Adams.
Uruchomienie nowej strony internetowej Best Western jest elementem szeroko zakrojonych inwestycji w technologię, który stanowić będzie solidną podstawę do kolejnych udogodnień. Dodatkowe zmiany wprowadzone ostatnio obejmują ponad 2000 nowych indywidualnych stron obiektów – jedna dla każdego z hoteli w Ameryce Północnej. Wprowadzono także nową stronę mobilną i aplikacje, które trzykrotnie zwiększą przychód z urządzeń przenośnych. Każdy z tych kanałów ma na celu dostarczenie rozwiązań nakierunkowanych na klienta, m. in. interaktywnej mapy, która wskazuje pobliskie atrakcje i ciekawe miejsca.
Polski oddział sieci Best Western przewiduje wdrożenie nowej strony w przyszłym roku.
Dodaj komentarz