We wtorek w warszawskim hotelu Courtyard Marriott odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Akademii Hotelarza. Tematem szkolenia prowadzonego przez Anetę Stępkowską były „Procedury operacyjne w hotelarstwie”.
Nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel nie odniesie sukcesu, jeśli pracownicy nie będą mieli jasno określonych kompetencji, wymagań i określonych celów. Każdy dział musi dokładnie wiedzieć jakie ma zadania, z czego jest rozliczany, komu i w jaki sposób raportuje. Dzięki wprowadzeniu procedur operacyjnych personel hotelu może pracować znacznie efektywniej, a sam obiekt przynosić większe zyski.
Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu Courtyard Marriott w Warszawie omówiła zagadnienia związane m.in. z zmapowaniem działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi, procedurami operacyjnymi i ich podziałem na dziedziny, rodzajami i przykładami procedur w podziale na dziedziny, oraz znaczeniem procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym.
W zgodnej ocenie uczestników szkolenie stało na bardzo wysokim poziomie, a użyteczność przekazanej wiedzy i stopień realizacji programu uzyskał w poszkoleniowych ankietach ocenę 5,8 pkt. w 6-stopniowej skali.
Pełen harmonogram szkoleń Akademii Hotelarza dostępny jest na www.akademia-hotelarza.pl
Dodaj komentarz