Ponad 50 uczestników wzięło udział w szkoleniu Akademii Hotelarza zorganizowanym w ostatnią środę 12 października, pierwszego dnia targów WorldHotel. Tematem spotkania była „Efektywna organizacja pracy hotelu”.
Podczas pierwszej części spotkania Maciej Knyrek, dyrektor generalny powstającego we Wrocławiu hotelu AC by Marriott omówił zagadnienia związane ze strukturą zatrudnienia w poszczególnych pionach w hotelu, oraz ustalaniem wysokości zarobków na poszczególnych stanowiskach.
Podczas części popołudniowej prowadzonej przez Elżbietę Nitsze, dyrektor generalną Airport Hotel Okęcie uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu optymalizacji pracy w hotelu i gastronomii, oraz systemów premiowych na poszczególnych stanowiskach.
Sponsorem spotkania był producent wody Żywiec Zdrój.
Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone „Procedurom operacyjnym w hotelarstwie” zapraszamy już w najbliższy wtorek do hotelu Courtyard Marriott.
Szczegóły na www.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz