Zdrojowa Hotels wkrótce wzbogaci swoją ofertę dla klientów biznesowych o 2 duże sale konferencyjne. Nowe możliwości organizacji wydarzeń w obiektach sieci niosą za sobą potrzebę rozwoju działu sprzedaży. Agnieszka Lipska objęła stanowisko kierownika ds. rozwoju rynku, a Maciej Kulpa awansował na pozycję regionalnego kierownika sprzedaży konferencji.
Agnieszka Lipska zajmująca nowo utworzone stanowisko kierownika ds. rozwoju rynku w Zdrojowa Hotels może pochwalić się 13-letnim doświadczeniem w hotelarstwie. Pracę rozpoczęła w Holiday Inn w Warszawie, następnie kontynuowała karierę w warszawskich obiektach marki Hilton, a także uczestniczyła w pracach podczas EURO 2012. W Zdrojowej Agnieszka odpowiada za sprzedaż konferencji, wsparcie procesu otwarcia Radisson Blu Resort, Świnoujście oraz utrzymanie standardów sieciowych związanych z MICE.
Maciej Kulpa w wyniku awansu wewnętrznego objął pozycję regionalnego kierownika sprzedaży konferencji. Związany z siecią Zdrojowa Hotels od 2010 roku, nadzoruje pracę kilkuosobowego zespołu sprzedaży, odpowiada za realizację budżetu oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami biznesowymi. Maciej Kulpa może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie, w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.
W pierwszym kwartale przyszłego roku zostanie oddana do użytku największa w Kołobrzegu, mieszcząca 750 osób, sala Elegance w Diune Hotel& Resort. Natomiast w wakacje 2017 r. otworzy się pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w Świnoujściu – Radisson Blu Resort, oferujący powierzchnię konferencyjną na 1200 osób. Poza nowymi inwestycjami sieć Zdrojowa dysponuje nowoczesnymi przestrzeniami konferencyjnymi w kołobrzeskich Marine Hotel oraz Sand Hotel.
Dodaj komentarz