Euro 2012 zmieni branżę turystyczną

Na organizacji mistrzostw Europy w piłce nożnej przez Polskę i Ukrainę najwięcej powinny zyskać firmy budowlane, transportowe, hotelarskie i gastronomiczne. Dzięki nim branża turystyczna będzie się rozwijać jak nigdy wcześniej. Specjaliści szacują, że przygotowanie tej rangi imprezy oznacza zatrudnienie około 200 tys. nowych pracowników oraz dodatkowy wzrost gospodarczy o 0,5 proc. rocznie. Wiele miast i obszarów wiejskich zamieni się w plac budowy. W efekcie zyskamy nowe drogi, zmodernizujemy kolej, wybudujemy lotniska, hotele, obiekty gastronomiczne oraz stadiony na światowym poziomie. Polska dla wielu obcokrajowców w końcu stanie się krajem znanym i ogólnie dostępnym.

Źródło: WIADOMOŚCI TURYSTYCZNE(2007-05-01) str.: 1


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *