Firmy badawcze dokładają starań w celu przewidywania trendów, które będą dominować w nadchodzących latach. I jednym z czołowych zawsze okazuje się pojęcie mobilności – usług, które można mieć zawsze „pod ręką”. Goście hotelowi z technologii i aplikacji mobilnych korzystają na co dzień, wymagając od nich coraz więcej i oczekując ich stałego towarzystwa i wsparcie. Czy hotele są gotowe na przyjęcie nowoczesnego gościa?
Najbardziej zaawansowane technologicznie hotele działają w USA i Azji. Polska jednak nie odstaje od świata pod tym względem, a nawet można uznać, że jesteśmy znacznie dalej niż np. Bałkany, które żyją z branży turystycznej. Równocześnie jednak trzeba przyznać, że innowacyjne rozwiązania dopiero stają się u nas standardem. Zatem wyścig w oferowaniu nowoczesnych rozwiązań nabiera tempa.
Dobrze skrojony system
Głównym motorem zmian są stale rosnące potrzeby turystów. W odpowiedzi na nie oferowane są innowacyjne usługi, które umożliwiają planowanie i realizację podróży, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. W celu dostosowania się do oczekiwań podróżnych tworzone są coraz lepsze systemy – począwszy od Customer Relationship Management, a skończywszy na aplikacjach mobilnych, które są połączone z innymi hotelowymi systemami. Systemy CRM pozwalają gromadzić konkretne informacje na temat klienta wraz z jego indywidualnymi preferencjami oraz przechowują historię jego podróży. Informacje w nich zawarte mogą obejmować między innymi: organizację podróży, zamawiane produkty, check-in i check-out, a także indywidualne preferencje, dotyczące zamówionych usług czy ustawień automatyki pokoju hotelowego. Dodatkowo hotele mogą wymieniać informacje między sobą, co prowadzi do optymalnej obsługi klienta – dotyczy to zwłaszcza hoteli zrzeszonych i sieciowych. Hotele już dziś gromadzą i przetwarzają dane dotyczące osobistych i biznesowych preferencji go [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz