Firma Żywiec Zdrój, lider na polskim rynku wody butelkowanej, oraz Gricard Polska, producent profesjonalnej chemii dla branży HoReCa i dostawca artykułów do utrzymania czystości, zostali kolejnymi Złotymi Sponsorami konferencji Hotel Trends Poland 2016, która odbędzie się w dniach 28-29 listopada w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Firma Żywiec Zdrój powstała w 1992 roku, a dziś posiada pięć zakładów rozlewniczych i najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju.
Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od doboru dostawców po programy edukacyjne i ekologiczne. Z kolei firma Gricard działa na rynku od ponad 10 lat, oferując profesjonalną chemię przygotowywaną w oparciu o własne receptury opracowywane przez zespół zatrudnionych chemików. Firma dostarcza do obiektów także środki higieny, jak papiery, czyściwa, ręczniki papierowe oraz sprzęty i akcesoria niezbędne do utrzymania czystości w tym artykuły drobne, dozowniki, wózki hotelowe, zmywarki, odkurzacze itp. Wcześniej Złotymi Sponsorami konferencji Hotel Trends zostali Intercontinental Hotel Group, Best Western Hotels & Resorts, Chopin Airport Development, Zdrojowa Invest, Numatic International oraz producenci alkoholi Finlandia i Jack Daniels. Sponsorem strategicznym konferencji jest Grupa Hotelowa Orbis. Hotel Trends Poland & CEE to organizowane przez „Hotelarza” i firmę Horwath HTL największe w Europie Środkowo- Wschodniej forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk w branży hotelarskiej.
Więcej na www.hoteltrends.pl
Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od doboru dostawców po programy edukacyjne i ekologiczne. Z kolei firma Gricard działa na rynku od ponad 10 lat, oferując profesjonalną chemię przygotowywaną w oparciu o własne receptury opracowywane przez zespół zatrudnionych chemików. Firma dostarcza do obiektów także środki higieny, jak papiery, czyściwa, ręczniki papierowe oraz sprzęty i akcesoria niezbędne do utrzymania czystości w tym artykuły drobne, dozowniki, wózki hotelowe, zmywarki, odkurzacze itp. Wcześniej Złotymi Sponsorami konferencji Hotel Trends zostali Intercontinental Hotel Group, Best Western Hotels & Resorts, Chopin Airport Development, Zdrojowa Invest, Numatic International oraz producenci alkoholi Finlandia i Jack Daniels. Sponsorem strategicznym konferencji jest Grupa Hotelowa Orbis. Hotel Trends Poland & CEE to organizowane przez „Hotelarza” i firmę Horwath HTL największe w Europie Środkowo- Wschodniej forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk w branży hotelarskiej.
Więcej na www.hoteltrends.pl
Dodaj komentarz