Tegoroczna edycja – której poznańskie wydanie odbędzie się w trakcie targów Invest Hotel w dniach 27-28 września, a warszawskie w dniach 19–20 października w Złotych Tarasach – organizowana jest pod hasłem „Relacje i rentowność”. Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w 26 prelekcjach. Prezentacje wygłoszą m.in. przedstawiciele firmy Google, członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i managerowie firmy Profitroom, organizatora konferencji . Tematyka wystąpień będzie koncentrować się na budowaniu marki hotelu, skutecznych strategiach marketingowych, a także na podnoszeniu efektywności działań marketingowo-sprzedażowych w obiekcie. Nie zabraknie także tematów związanych z nowymi rozwiązaniami technologicznymi w branży, których znajomość pozwoli na lepsze zarządzanie obiektem. Wszystkie prezentacje zostaną oparte o przykłady i dane z rynku hotelarskiego, dzięki czemu uczestnik będzie mógł od razu pomyśleć o rozwiązaniach w kontekście własnego obiektu. Oprócz bogactwa tematów związanych z marketingiem w branży hotelarskiej, konferencję cechuje niezwykle przyjazna atmosfera. Uczestnicy mają możliwość spędzenia czasu na konsultacjach z ekspertami, kuluarowych rozmowach oraz integracji z innymi hotelarzami. W trakcie wydarzenia w Poznaniu odbędzie się także finał konkursu na najsilniejszą markę hotelową – Hotel Brand Awards 2016. Nagrody w 10 kategoriach zostaną przyznane podczas Gali Kulinarnego Pucharu Polski w Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich. Zwycięzcy otrzymają tytuł Brand Of The Year oraz możliwość promocji swojej marki jako najsilniejszej na rynku. Organizatorami
Jesienią trzecia edycja Hotel Marketing Conference 2016
Tegoroczna edycja – której poznańskie wydanie odbędzie się w trakcie targów Invest Hotel w dniach 27-28 września, a warszawskie w dniach 19–20 października w Złotych Tarasach – organizowana jest pod hasłem „Relacje i rentowność”. Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w 26 prelekcjach. Prezentacje wygłoszą m.in. przedstawiciele firmy Google, członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i managerowie firmy Profitroom, organizatora konferencji . Tematyka wystąpień będzie koncentrować się na budowaniu marki hotelu, skutecznych strategiach marketingowych, a także na podnoszeniu efektywności działań marketingowo-sprzedażowych w obiekcie. Nie zabraknie także tematów związanych z nowymi rozwiązaniami technologicznymi w branży, których znajomość pozwoli na lepsze zarządzanie obiektem. Wszystkie prezentacje zostaną oparte o przykłady i dane z rynku hotelarskiego, dzięki czemu uczestnik będzie mógł od razu pomyśleć o rozwiązaniach w kontekście własnego obiektu. Oprócz bogactwa tematów związanych z marketingiem w branży hotelarskiej, konferencję cechuje niezwykle przyjazna atmosfera. Uczestnicy mają możliwość spędzenia czasu na konsultacjach z ekspertami, kuluarowych rozmowach oraz integracji z innymi hotelarzami. W trakcie wydarzenia w Poznaniu odbędzie się także finał konkursu na najsilniejszą markę hotelową – Hotel Brand Awards 2016. Nagrody w 10 kategoriach zostaną przyznane podczas Gali Kulinarnego Pucharu Polski w Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich. Zwycięzcy otrzymają tytuł Brand Of The Year oraz możliwość promocji swojej marki jako najsilniejszej na rynku. Organizatorami
Dodaj komentarz