Autor: Barbara Mazurek
W obsłudze starszych gości najważniejsze są cierpliwość i niezwykła uprzejmość. Jednak równie istotne są: ładny pokój, wygodne łóżko i bezpieczna łazienka
Dobre samopoczucie ludzi starszych w dużym stopniu zależy od wystroju hotelowego pokoju i zastosowanej kolorystyki. Projektanci podkreślają, że powinna ona emanować ciepłem, zdrowiem i atmosferą do relaksu. Polecane kolory ścian i tkanin to: niebieski, blada żółć
i różne odcienie zieleni, w przypadku pościeli obowiązuje śnieżna biel. Zdecydowanie należy unikać czerwieni, która uważana jest za kolor zbyt agresywny. Jako że częstymi gośćmi polskich hoteli są niemieccy emeryci, nie należy stronić od… kiczu. Za naszą zachodnią granicą „kitsch” traktowany jest poważnie jako ważne uzupełnienie głównego nurtu sztuki. Wyszydzane u nas krasnale to tylko najbardziej oczywista egzemplifikacja tego nurtu. Zatem właściwie dobrany kicz będzie nie tylko cieszył oko, ale również akcentował swego rodzaju „swojskość”. Uzupełnieniem wystroju pokoju zawsze powinny być cięte kwiaty oraz zieleń.
[...]
Dobre samopoczucie ludzi starszych w dużym stopniu zależy od wystroju hotelowego pokoju i zastosowanej kolorystyki. Projektanci podkreślają, że powinna ona emanować ciepłem, zdrowiem i atmosferą do relaksu. Polecane kolory ścian i tkanin to: niebieski, blada żółć
i różne odcienie zieleni, w przypadku pościeli obowiązuje śnieżna biel. Zdecydowanie należy unikać czerwieni, która uważana jest za kolor zbyt agresywny. Jako że częstymi gośćmi polskich hoteli są niemieccy emeryci, nie należy stronić od… kiczu. Za naszą zachodnią granicą „kitsch” traktowany jest poważnie jako ważne uzupełnienie głównego nurtu sztuki. Wyszydzane u nas krasnale to tylko najbardziej oczywista egzemplifikacja tego nurtu. Zatem właściwie dobrany kicz będzie nie tylko cieszył oko, ale również akcentował swego rodzaju „swojskość”. Uzupełnieniem wystroju pokoju zawsze powinny być cięte kwiaty oraz zieleń.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz