Przyszłość kosmetyków pielęgnacyjnych

Autor: Waldemar Tkaczyk | Autor jest ekspertem ADA Cosmetics International
Dobry standard kosmetyków hotelowych może w znacznym stopniu zadecydować o zadowoleniu gości. Przedstawiamy światowe trendy w kosmetykach pielęgnacyjnych na najbliższe lata. Oczekiwania gości w stosunku do kosmetyków pielęgnacyjnych są szczególne i kompleksowe, ale zmienne. Hotele muszą się dostosowywać, aby spełniać ich oczekiwania. Poza tym muszą się wyróżniać na tle konkurencji. Poniżej opisujemy najważniejsze trendy Trend 1: Jakość Znaczenia nabiera zdrowy styl życia. Dotyczy to również pielęgnacji ciała. Nawet minimaliści oczekują, że kosmetyki pielęgnacyjne służą nie tylko do mycia. W wielu łazienkach prywatnych znajdziemy wybór godny salonu kosmetycznego. Goście hotelowi chcą otrzymać „zdrowe“ produkty, zgodne z najnowszymi osiągnięciami nauki – najlepiej, aby były one dostosowane do rodzaju skóry i pozytywnie wpływały na sam [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *