Autor: Anna Patoleta
Społeczna odpowiedzialność biznesu, strategia zrównoważonego rozwoju, trendy proekologiczne – wszystkie te powiązane ze sobą tematy stają się coraz ważniejsze w branży hotelarskiej. Mają wpływ na inwestycje, wyposażenie, rozwiązania i procedury stosowane w obiektach hotelowych, bo ich społeczne i proekologiczne zaangażowanie pozytywnie wpływa na postrzeganie ich przez gości.
Wzrost konkurencji powoduje, że zmniejszają się różnice jakościowe i cenowe między hotelami. Chcąc wyróżnić się na tym tle, marki hotelowe coraz częściej stosują strategię zrównoważonego rozwoju, angażują się społecznie, dbają o środowisko naturalne, a także wspierają organizacje i fundacje charytatywne.
Zielone budownictwo…
Coraz więcej inwestycji hotelowych powstaje w ramach „zielonego budownictwa”. Taki zrównoważony budynek powinien być budynkiem niskoenergetycznym i zastępować energię z tradycyjnych źródeł źródłami odnawialnymi. To m.in. panele fotowoltaiczne zamieniające energię słoneczną na elektryczną, kolektory słoneczne służące do podgrzewania wody, pompy ciepła zastępujące kotły olejowe, ogrzewanie z kotłowni gazowych czy biogazowych, co ogranicza emisję substancji szkodliwych, wyk [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz