CSR, zrównoważony rozwój, proekologia

Autor: Anna Patoleta
Społeczna odpowiedzialność biznesu, strategia zrównoważonego rozwoju, trendy proekologiczne – wszystkie te powiązane ze sobą tematy stają się coraz ważniejsze w branży hotelarskiej. Mają wpływ na inwestycje, wyposażenie, rozwiązania i procedury stosowane w obiektach hotelowych, bo ich społeczne i proekologiczne zaangażowanie pozytywnie wpływa na postrzeganie ich przez gości. Wzrost konkurencji powoduje, że zmniejszają się różnice jakościowe i cenowe między hotelami. Chcąc wyróżnić się na tym tle, marki hotelowe coraz częściej stosują strategię zrównoważonego rozwoju, angażują się społecznie, dbają o środowisko naturalne, a także wspierają organizacje i fundacje charytatywne. Zielone budownictwo… Coraz więcej inwestycji hotelowych powstaje w ramach „zielonego budownictwa”. Taki zrównoważony budynek powinien być budynkiem niskoenergetycznym i zastępować energię z tradycyjnych źródeł źródłami odnawialnymi. To m.in. panele fotowoltaiczne zamieniające energię słoneczną na elektryczną, kolektory słoneczne służące do podgrzewania wody, pompy ciepła zastępujące kotły olejowe, ogrzewanie z kotłowni gazowych czy biogazowych, co ogranicza emisję substancji szkodliwych, wyk [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *