Jesienią już po raz drugi odbędzie się Hotel Brand Awards, czyli prestiżowy konkurs na najsilniejszą markę hotelową w Polsce. W poprzedniej edycji udział w nim wzięło ponad 200 hoteli. Konkurs organizuje firma Profitroom wraz z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, a patronat nad nim objął „Hotelarz”.
W pierwszym etapie konkursu jego kapituła nominowała po 30 obiektów w każdej z 10 kategorii: Boutique, City Business, Conference, Family, Historic, Holiday Resort, Medical, Premium, SPA oraz Rising Star (otwarte w ciągu ostatnich trzech lat). Pełna lista dla wszystkich kategorii została opublikowana na fanpage’u firmy Profitroom oraz na stronie konkursu. Nominacja jest nie tylko wyróżnieniem dla obiektu, ale także źródłem dodatkowych punktów w wyścigu o Brand of The Year – główny tytuł w konkursie. W Hotel Brand Awards mogą wziąć udział wszystkie obiekty, nie tylko nominowane przez kapitułę, a warunkiem jest wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszeniowego na stronie www.hotelawards.pl. Wyjątek stanowią hotele będące członkami sieci składających się z więcej niż 10 obiektów. Drugi etap konkursu to analiza benchmarkingowa, którą przeprowadza zespół Profitroom dla wszystkich zgłoszonych hoteli. Dzięki niej możliwe jest dokładne zbadanie mocnych i słabych cech danej marki. Analiza dotyczy kilkudziesięciu parametrów, których kategorie to m.in.: strona www, efektywność marketingowa, efektywność sprzedażowa, identyfikacja wizualna marki, aktywność w kanałach social media oraz opinie gości na temat hotelu. W tym roku analiza została wzbogacona o kilka nowych rozwiązań pozwalających na jeszcze dokładniejsze poznanie każdego zgłoszonego obiektu. Każdy z uczestników otrzyma wyniki wielowymiarowej analizy w postaci raportu, który zostanie przesłany po ogłoszeniu ostatecznych wyników konkursu. Szczegółowa analiza benchmarkingowa wyłoni TOP10 najlepszych marek hotelowych w każdej z kategorii. Wybrana dziesiątka zostanie poddana ocenie uczestników Hotel Marketing Conference 2016, w której przedstawiciele najlepiej ocenionych obiektów mają zagwarantowany udział. Przeprowadzone głosowanie będzie ostatnim etapem konkursu. Jego wyniki będą miały decydujący wpływ na wygraną konkretnego obiektu. Nagrody zostaną wręczone 28 września podczas największej gali HoReCa w Polsce, która odbędzie się w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Zwycięzca w każdej kategorii otrzyma tytuł Brand of The Year, natomiast hotele, które uplasują się na drugim oraz trzecim miejscum otrzymają tytuł Super Star Award.
W pierwszym etapie konkursu jego kapituła nominowała po 30 obiektów w każdej z 10 kategorii: Boutique, City Business, Conference, Family, Historic, Holiday Resort, Medical, Premium, SPA oraz Rising Star (otwarte w ciągu ostatnich trzech lat). Pełna lista dla wszystkich kategorii została opublikowana na fanpage’u firmy Profitroom oraz na stronie konkursu. Nominacja jest nie tylko wyróżnieniem dla obiektu, ale także źródłem dodatkowych punktów w wyścigu o Brand of The Year – główny tytuł w konkursie. W Hotel Brand Awards mogą wziąć udział wszystkie obiekty, nie tylko nominowane przez kapitułę, a warunkiem jest wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszeniowego na stronie www.hotelawards.pl. Wyjątek stanowią hotele będące członkami sieci składających się z więcej niż 10 obiektów. Drugi etap konkursu to analiza benchmarkingowa, którą przeprowadza zespół Profitroom dla wszystkich zgłoszonych hoteli. Dzięki niej możliwe jest dokładne zbadanie mocnych i słabych cech danej marki. Analiza dotyczy kilkudziesięciu parametrów, których kategorie to m.in.: strona www, efektywność marketingowa, efektywność sprzedażowa, identyfikacja wizualna marki, aktywność w kanałach social media oraz opinie gości na temat hotelu. W tym roku analiza została wzbogacona o kilka nowych rozwiązań pozwalających na jeszcze dokładniejsze poznanie każdego zgłoszonego obiektu. Każdy z uczestników otrzyma wyniki wielowymiarowej analizy w postaci raportu, który zostanie przesłany po ogłoszeniu ostatecznych wyników konkursu. Szczegółowa analiza benchmarkingowa wyłoni TOP10 najlepszych marek hotelowych w każdej z kategorii. Wybrana dziesiątka zostanie poddana ocenie uczestników
Dodaj komentarz