Michel Muszyński,
dyrektor Francuskiego Instytutu Zarządzania w Polsce,
jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i słynnego European Institute of Business Administration (INSEAD) w Fontainebleau. Karierę rozpoczął w 1977 roku w marketingu high-tech w Applied Research Laboratories (filia Bausch and Lomb) we Francji, potem w Beckman (obecnie Glaxo) w Szwajcarii. W 1982 roku został mianowany dyrektorem zastosowań międzynarodowych w Instruments SA w USA, a od 1988 roku pełnił funkcję dyrektora generalnego MVE SA (filia DANONE) we Francji. W 1990 na mocy porozumienia rządu tego kraju z rządem polskim utworzył w Warszawie oddział paryskiej szkoły zarządzania Institut Français de Gestion, która prowadzi studia podyplomowe w dziedzinie marketingu, finansów, zasobów ludzkich i strategii przedsiębiorstw, przyznając francuski dyplom MBA. Stale mieszka w Paryżu. Jest ekspertem od zarządzania strategicznego.
O studiach MBA, improwizacji w biznesie i konieczności wysłania najlepszych pracowników na studia podnoszące ich kwalifikacje rozmawiamy z Michelem Muszyńskim, dyrektorem Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie
Francuski Instytut Zarządzania
powstał w Polsce jesienią 1990 roku, w ramach funduszy pomocowychprzekazanych przez Francję, jako oddział paryskiej szkoły podyplomowej Institut Francais de Gestion. Przyznawany przezeń Diplome International de Management jest uznany w krajach Unii Europejskiej, a osoby, które go uzyskały w Polsce, pilotują obecnie firmy o łącznym (dodanym) obrocie przekraczającym 10 proc. krajowego dochodu narodowego brutto. Francuski Instytut Zarządzania specjalizuje się w marketingu, finansach, zarządzaniu ludźmi oraz strategii firm, prowadząc studia Master of Business Administration.
Wśród dyrektorów hoteli sieciowych w Polsce bardzo dużą grupę stanowią obcokrajowcy. Zarządzający tymi sieciami nieoficjalnie przyznają, że wiąże się to nie tylko ze znajomością standardów sieci, ale i z lepszym wykształceniem tych osób. Czy Polacy kształcą się na menedżerskich [...]
dyrektor Francuskiego Instytutu Zarządzania w Polsce,
jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i słynnego European Institute of Business Administration (INSEAD) w Fontainebleau. Karierę rozpoczął w 1977 roku w marketingu high-tech w Applied Research Laboratories (filia Bausch and Lomb) we Francji, potem w Beckman (obecnie Glaxo) w Szwajcarii. W 1982 roku został mianowany dyrektorem zastosowań międzynarodowych w Instruments SA w USA, a od 1988 roku pełnił funkcję dyrektora generalnego MVE SA (filia DANONE) we Francji. W 1990 na mocy porozumienia rządu tego kraju z rządem polskim utworzył w Warszawie oddział paryskiej szkoły zarządzania Institut Français de Gestion, która prowadzi studia podyplomowe w dziedzinie marketingu, finansów, zasobów ludzkich i strategii przedsiębiorstw, przyznając francuski dyplom MBA. Stale mieszka w Paryżu. Jest ekspertem od zarządzania strategicznego.
O studiach MBA, improwizacji w biznesie i konieczności wysłania najlepszych pracowników na studia podnoszące ich kwalifikacje rozmawiamy z Michelem Muszyńskim, dyrektorem Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie
Francuski Instytut Zarządzania
powstał w Polsce jesienią 1990 roku, w ramach funduszy pomocowychprzekazanych przez Francję, jako oddział paryskiej szkoły podyplomowej Institut Francais de Gestion. Przyznawany przezeń Diplome International de Management jest uznany w krajach Unii Europejskiej, a osoby, które go uzyskały w Polsce, pilotują obecnie firmy o łącznym (dodanym) obrocie przekraczającym 10 proc. krajowego dochodu narodowego brutto. Francuski Instytut Zarządzania specjalizuje się w marketingu, finansach, zarządzaniu ludźmi oraz strategii firm, prowadząc studia Master of Business Administration.
Wśród dyrektorów hoteli sieciowych w Polsce bardzo dużą grupę stanowią obcokrajowcy. Zarządzający tymi sieciami nieoficjalnie przyznają, że wiąże się to nie tylko ze znajomością standardów sieci, ale i z lepszym wykształceniem tych osób. Czy Polacy kształcą się na menedżerskich [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz