Szkoła podejmowania decyzji

PIOTR WRONKA
Na stanowisku dyrektora
działu sprzedaży w warszawskim pięciogwiazdkowym
Hotelu Rialto pracuje od lis-topada 2005 roku. Wcześniej pracował w stołecznych hote-lach: Mercure, Fryderyk Chopin (odpowiadał za sprzedaż
do segmentu klientów korpo-racyjnych), Bristol (jako corpo-rate sales manager). Ukończył Seneca College w Toronto
w Kanadzie, gdzie studiował zarządzanie i administrację hotelem. Po studiach odbył kilkumiesięczny staż w Hotelu Radisson SAS w Toronto

To, co zauważyłem u młodych pracowników hoteli, to strach przed podejmowaniem decyzji – mówi Piotr Wronka, dyrektor działu marketingu i sprzedaży w pięciogwiazdkowym Hotelu Rialto w Warszawie


Ukończył Pan Seneca College w Toronto w Kanadzie, gd [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *