Autor: Tomasz Krysicki, dyrektor generanalny TASK New Media Solutions, wyłącznego operatora w Polsce usługi Media Box
Dostęp do bezprzewodowego internetu w hotelu jest już tak powszechny, że przestaje być jako czynnik brany pod uwagę przy wyborze danego obiektu podczas podróży służbowej. Nowoczesny hotel biznesowy powinien jednak zapewnić swoim gościom nie tylko szybkie łącze. Jest coś znacznie bardziej cennego dla podróżującego przedsiębiorcy. To Informacja – ta przez wielkie „I”.
Nie krwawe newsy i plotki z licznych portali internetowych, tylko pogłębiona analiza bieżących wydarzeń i ich skutków społeczno- ekonomicznych. Tu nadal bezkonkurencyjna jest prasa: dzienniki, tygodniki czy miesięczniki – szczególnie te ukierunkowane na biznes i gospodarkę. Goście biznes owi chc ą czytać pras ę Przejrzenie dzisiejszej gazety podczas śniadania w hotelu czy dłuższa lektura prasy wieczorem w pokoju jako wypoczynek po intensywnym dniu – to stałe czynności, niemal rytuał, przedsiębiorcy, który chce być z Informacją (nadal przez wielkie „I”) na bieżąco. Jednak prasa w swojej tradycyjnej, papierowej formie ma szereg ograniczeń natury logistycznej, jak np. nie najwcześniejsza godzina dostawy do hotelu (szczególnie w przypadku prasy zagranicznej) czy ograniczona liczba egzemplarzy wyłożonych w lobby. Co prawda wydawcy prasy dostosowują się do potrzeb podróżującego biznesmena, wprowadzając mutacje cyfrowe swoich tytu [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz