Autor: Piotr Stawiński
Samsung wprowadza na rynek rozwiązanie Lynk HMS (Hospitality Management System) – pozwalające zarządzać wszystkimi funkcjonalnościami pokoju za pomocą jednego urządzenia oraz przekazami marketingowymi hotelu. Firma chce tym rozwiązaniem zdobyć większość rynku hoteli 4- i 5-gwiazdkowych w Polsce, a także tzw. smart hoteli dla pokolenia millenials.
Lynk HMS
to kolejny etap w rozwoju rozwiązań hotelowych Samsunga po Lynk REACH i Lynk SINC.
Dzięki LYNK HMS gość po wejściu do pokoju może skorzystać z hotelowego tabletu lub telewizora w celu dostosowania ustawień oświetlenia, temperatury czy zasunięcia żaluzji. W tle działa rozwiązanie Smart WLAN stanowiące bezprzewodowy punkt dostępowy do tzw. internetu rzeczy umożliwiający sterowanie czujnikami w pokoju. Całkowicie zintegrowane inteligentne pokoje ułatwiają dostosowanie warunków otoczenia do potrzeb konkretnych gości. Lynk HMS To rozwiązanie all-in-one, które poza zarządzaniem funkcjonalnościami pokoju, przekształca telewizor w hub mogący obsługiwać i komunikować się ze wszystkimi urządzeniami mobilnymi gościa i całościowe zarządzanie mediami – poprzez smartfon, tablet czy telewizor hotelowy. Lynk HMS pozwala na jednoczesne sterowanie systemem zamków elektronicznych, klimatyzacji, oświetlenia, rolet i multimediów audio-wideo. Ważną zaletą systemu jest monitorowanie i optymalizacja z [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz