Kompleksowe rozwiązania dla Hoteli i gości

Materiał partnera tematu: media w hotelu – co nowego Czego oczekuje hotel? • Kompleksowej opieki w zakresie potrzeb (telewizji i połączenia ze światem online) • Elastyczności w doborze rozwiązań • Wysokiej jakość usług • Niestandardowego podejścia zgodnego z oczekiwaniami Klienta • Zapewnienia bezpieczeństwa i wysokiej dostępności usług • Niskich kosztów • Dostarczania usług przez doświadczonego i pewnego Partnera • Referencji od innych Hoteli • Obsługi 24/7 UPC Biznes ma wysokie kompetencje w zakresie identyfikacji potrzeb i odpowiadania na nie oraz optymalnego doboru rozwiązań dopasowanych do specyficznych wymagań Klienta. Co daje UPC: • Telewizja Dla każdego Hotelu budujemy indywidualną ofertę. Razem wypracujemy odpowiednie rozwiązanie, które zadowoli zarówno hotelowych gości, jak i cały zespół Hotelu. Oferta uwzględnia między innymi: • Lokalne uwarunkowania Hotelu, takie jak rodzaj odbiorników telewizyjnych w pokojach (analogowe, cyfrowe czy IP) • Liczbę pokoi • Profil gości hotelowych korzystających z usług Hotelu Z myślą o Hotelach, UPC Biznes udostępnia szeroki wybór pakietów, z podziałem tematycznym i językowym, dopasowanych do indywidualnych potrzeb Hoteli i ich gości: • Kanały obcojęzyczne • Kanały informacyjne • Kanały sportowe • Kanały filmowe • Kanały popularno-naukowe • Kanały premium Oferta UPC Biznes uwzględnia również specyficzne oczekiwania Hoteli, m.in.: • Udostępnienie programów radiowych • Możliwość dołączenia lokalnych źródeł sygnału (np. lokalny kanał hotelowy) • Dodatkowy sygnał satelitarny i naziemny • Możliwość dostarczenia sygnału np. z sal [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *