Materiał partnera tematu: media w hotelu – co nowego
Czego oczekuje hotel?
• Kompleksowej opieki w zakresie potrzeb (telewizji i połączenia ze światem online) • Elastyczności w doborze rozwiązań • Wysokiej jakość usług • Niestandardowego podejścia zgodnego z oczekiwaniami Klienta
• Zapewnienia bezpieczeństwa i wysokiej dostępności usług
• Niskich kosztów
• Dostarczania usług przez doświadczonego i pewnego Partnera
• Referencji od innych Hoteli
• Obsługi 24/7 UPC Biznes ma wysokie kompetencje w zakresie identyfikacji potrzeb i odpowiadania na nie oraz optymalnego doboru rozwiązań dopasowanych do specyficznych wymagań Klienta. Co daje UPC:
• Telewizja Dla każdego Hotelu budujemy indywidualną ofertę. Razem wypracujemy odpowiednie rozwiązanie, które zadowoli zarówno hotelowych gości, jak i cały zespół Hotelu. Oferta uwzględnia między innymi:
• Lokalne uwarunkowania Hotelu, takie jak rodzaj odbiorników telewizyjnych w pokojach (analogowe, cyfrowe czy IP)
• Liczbę pokoi
• Profil gości hotelowych korzystających z usług Hotelu Z myślą o Hotelach, UPC Biznes udostępnia szeroki wybór pakietów, z podziałem tematycznym i językowym, dopasowanych do indywidualnych potrzeb Hoteli i ich gości:
• Kanały obcojęzyczne
• Kanały informacyjne
• Kanały sportowe
• Kanały filmowe
• Kanały popularno-naukowe
• Kanały premium Oferta UPC Biznes uwzględnia również specyficzne oczekiwania Hoteli, m.in.:
• Udostępnienie programów radiowych
• Możliwość dołączenia lokalnych źródeł sygnału (np. lokalny kanał hotelowy)
• Dodatkowy sygnał satelitarny i naziemny
• Możliwość dostarczenia sygnału np. z sal [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz