Sieć Vienna House wychodzi na rynek z ofertą zarządzania powstającymi i już istniejącymi hotelami w ramach swoich czterech linii hotelowych: designerskiej andel’s by Vienna House, biznesowo-konferencyjnej angelo by Vienna House, Vienna House Easy skierowanej do pokolenia millenialsów i flagowej Vienna House. W ciągu 3-4 lat chce powiększyć swój stan posiadania w Polsce z 5 do 10 hoteli, również w ramach dzierżawy.
Austriacka sieć Vienna House działa na rynku od 26 lat – do lutego tego roku pod nazwą Vienna International. Zarządza 34 hotelami z blisko 6,5 tys. pokoi w dziewięciu krajach, w tym pięcioma hotelami w Polsce. Po rebrandingu z początku roku stworzyła cztery linie hotelowe, pod które wprowadziła zarządzane przez siebie obiekty. Teraz chce mocniej zaistnieć na rynku, znacząco poszerzając portfolio zarządzanych hoteli.
andel’s by Vienna House i Vienna House
– Po nowym wypozycjonowaniu naszej marki i stworzeniu czterech linii hotelowych, co spotkało się z bardzo dobrym odbiorem na rynku, chcemy zachęcić inwestorów nowo powstających hoteli i właścicieli już działających obiektów, aby rozwijali swój biznes we współpracy z nami. Jesteśmy zainteresowani zarządzaniem nowymi hotelami, a w najlepszych lokalizacjach największych miast, jak Warszawa czy Gdańsk, również ich dzierżawą – mówi Tomasz Piórkowski, dyrektor regionalny w Vienna House. – Mamy ponad ćwierć wieku
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz