Rekrutacja, zarządzanie personelem i wynagradzanie w hotelarstwie

Za nami ósme w tym roku i zarazem ostatnie przed wakacjami szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W ostatni czwartek w warszawskim hotelu Airport Okęcie spotkało się kilkunastu właścicieli i menadżerów hoteli, aby doskonalić swoje kompetencje i przedyskutować zagadnienia związane z rekrutacją, zarządzaniem personelem i wynagradzaniem w hotelarstwie. Pierwszą część szkolenia prowadził Maciej Knyrek, dyrektor generalny powstającego we Wrocławiu AC by Marriott, który wcześniej zarządzał m.in. hotelami Scandic we Wrocławiu i Best Western Plus w Brzegu. Maciej omówił zagadnienia związane m.in. z planowaniem czasu pracy podległych pracowników, metodami selekcji kandydatów i rozmową rekrutacyjną. Podczas popołudniowej części spotkania Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna hotelu Airport Okęcie przedstawiła takie tematy jak systemy wynagrodzeń w hotelarstwie i systemy motywowania pracowników, organizacja pracy hotelu a struktura zatrudnienia, oraz delegowanie i rozliczanie zadań. Już niebawem na www.akademia-hotelarza.pl zamieścimy plan szkoleń na jesień tego roku. Zachęcamy do rezerwowania miejsc.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *