Za nami ósme w tym roku i zarazem ostatnie przed wakacjami szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W ostatni czwartek w warszawskim hotelu Airport Okęcie spotkało się kilkunastu właścicieli i menadżerów hoteli, aby doskonalić swoje kompetencje i przedyskutować zagadnienia związane z rekrutacją, zarządzaniem personelem i wynagradzaniem w hotelarstwie.
Pierwszą część szkolenia prowadził Maciej Knyrek, dyrektor generalny powstającego we Wrocławiu AC by Marriott, który wcześniej zarządzał m.in. hotelami Scandic we Wrocławiu i Best Western Plus w Brzegu.
Maciej omówił zagadnienia związane m.in. z planowaniem czasu pracy podległych pracowników, metodami selekcji kandydatów i rozmową rekrutacyjną.
Podczas popołudniowej części spotkania Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna hotelu Airport Okęcie przedstawiła takie tematy jak systemy wynagrodzeń w hotelarstwie i systemy motywowania pracowników, organizacja pracy hotelu a struktura zatrudnienia, oraz delegowanie i rozliczanie zadań.
Już niebawem na www.akademia-hotelarza.pl zamieścimy plan szkoleń na jesień tego roku. Zachęcamy do rezerwowania miejsc.
Dodaj komentarz