W czwartek 2 czerwca odbyło się szóste już w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W gdańskim hotelu Scandic kilkunastu uczestników z całej Polski podnosiło swoje kompetencje z zakresu „Zarządzania sprzedażą i reputacją w Internecie”
Szkolenie, którego program został opracowany we współpracy ze specjalistami z formy Profitroom koncentrowało się na zagadnieniach związanych z planowaniem i wdrażaniem strategii obecności hotelu w Internecie.
Prowadząca szkolenie Karolina Antonowicz, Customer Success Director w Profitroom omówiła szczegółowo elementy wpływające na skuteczność strategii sprzedaży, najefektyczniejsze kanały sprzedażowe, czy techniki zwiększania sprzedaży.
Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie.
Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już za tydzień do Warszawy.
Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl
Dodaj komentarz