Autor: Janusz Kamiński, Berendsen
O jakości usług hotelu świadczy poziom utrzymania w nim czystości. Obecnie dostępnych na rynku jest szereg rozwiązań, dzięki którym utrzymywanie porządku staje się tańsze i prostsze. Do takich rozwiązań zalicza się np. outsourcing, w którym można „wynająć” maty wejściowe, urządzenia higieniczne do toalet czy nawet odzież dla pracowników hoteli.
Z pewnością strefą, która brudzi się najszybciej jest strefa wejścia/wyjścia z hotelu. Zanieczyszczenia wnoszone na obuwiu, piasek, błoto, drobne kamienie czy woda powodują zniszczenie podłóg, a także zwiększają ryzyko poślizgnięcia. Rozwiązaniem w znacznym stopniu zapobiegającym wnoszeniu różnego rodzaju zanieczyszczeń przez odwiedzających jest system wynajmu i serwisu mat wejściowych. Polega on na wynajmie od wyspecjalizowanej firmy wycieraczek w [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz