Hotele zaczynają inwestować w środki zapachowe, które mają wspierać dobre samopoczucie gości – wynika z badania dotyczącego wykorzystywania zapachów w miejscu pracy i innych miejscach użyteczności publicznej zlecone przez firmę CWS-boco.
Dla nikogo nie jest już tajemnicą, że odpowiednio dobrane zapachy, wpływając na dobre samopoczucie, są wykorzystywane jako środek umożliwiający zwiększenie obrotów w punktach sprzedaży. Ale coraz częściej stosuje się je również w innych miejscach użyteczności publicznej. Zapach – zwłaszcza ten kreujący pierwsze wrażenie, czyli wizerunek w oczach gości, jest ważny także dla hoteli, gabinetów SPA, restauracji czy centrów szkoleniowych. O ile jeszcze do niedawna używanie środków zapachowych w zasadzie ograniczało się do szatni, toalet i siłowni, w których poprawiały jakość powietrza oraz do punktów sprzedaży, gdzie miały one wpływać na zwiększenie obrotów, o tyle nowe urządzenia pozwalają na ich szersze zastosowanie i wykorzystanie. Trend ten będzie się umacniał także w branży hotelowej, gdzie interakcja z gośćmi jest wielowymiarowa, a pozytywne wrażenie podkreślone przyjemnymi aromatami pomoże wzmocnić wizerunek. Dlatego osoby decyzyjne są coraz bardziej skłonne do inwestowania w wydajne i nowoczesne systemy zapachowe,. W związku z tym przewiduje [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz