W Polsce jak dotąd nie ma powszechnej wiedzy na temat profesjonalnego zarządzania hotelami. Jednym z wyjątków są tu oczywiście wielkie międzynarodowe sieci hotelowe bogate własnym know-how wypracowywanym przez dziesięciolecia w wielu krajach świata.
Wiedza osób prywatnych, najczęściej dyrektorów hoteli, nie jest jeszcze na tyle szeroka, aby stanowić spójną ofertę handlową dla właścicieli hoteli lub osób inwestujących w hotele. Pewną wartością w tym zakresie może już być natomiast połączenie sił kilku ludzi.
Bogaty inwestor, który jest w stanie zainteresować swoją ofertą np. Starwooda lub Four Seasons, nie będzie miał problemu z szukaniem firmy zarządzającej. Co ma jednak powiedzieć właściciel średniej wielkości hotelu, poprzednio działający w innej branży, niechcący wprowadzić swojego hotelu na równię pochyłą zaraz po otwarciu obiektu?
Na całym świecie funkcjonują dziesiątki, jeśli nie setki, firm oferujących właścicielom hoteli usługi konsultingowe i zarządcze. Obsługują one najczęściej małe i średniej wielkości obiekty. Firmy te najczęściej posiadają w swoim portofolio 10–50 hoteli, niektóre z nich specjalizują się w określonych typach hoteli, na przykład res [...]
Bogaty inwestor, który jest w stanie zainteresować swoją ofertą np. Starwooda lub Four Seasons, nie będzie miał problemu z szukaniem firmy zarządzającej. Co ma jednak powiedzieć właściciel średniej wielkości hotelu, poprzednio działający w innej branży, niechcący wprowadzić swojego hotelu na równię pochyłą zaraz po otwarciu obiektu?
Na całym świecie funkcjonują dziesiątki, jeśli nie setki, firm oferujących właścicielom hoteli usługi konsultingowe i zarządcze. Obsługują one najczęściej małe i średniej wielkości obiekty. Firmy te najczęściej posiadają w swoim portofolio 10–50 hoteli, niektóre z nich specjalizują się w określonych typach hoteli, na przykład res [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz