Ponad 20 uczestników reprezentujących hotele z całej Polski, inspirujące dyskusje, nowe spojrzenie na kreatywną sprzedaż konferencji i bankietów przedstawione przez wysokiej klasy specjalistów – to wszystko działo się podczas piątego w tym roku szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza.
Podczas pierwszej części szkolenia Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny SoundGarden Hotel i laureat nagrody „Hotelarz Roku 2014” w kategorii „Dyrektor hotelu do 35 Roku Życia” przedstawił zagadnienia związane z tworzeniem rentownych i konkurencyjnych ofert cenowych, oraz roli relacji jako ważnego elementu polityki sprzedażowej.
W części drugiej szkolenia Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor omówił tematykę związaną z budową przewagi nie tylko dzięki cenie. Na przykładach rozpracował kwestie kreatywnego odpowiadania na zapytania ofertowe. Przedstawił także nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe.
Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza zapraszamy już 12 maja.
Szczegóły na WWW.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz