Autor: Wojciech Liszka
Organizacja spotkań to profesja, w której liczy się po pierwsze – kreatywność, po drugie – konstruktywny dialog z organizatorem. I dopiero ich wynikiem powinna być usługa dopasowana do potrzeb klienta. Jak natomiast często hotelarze podchodzą do tego tematu? Zupełnie odwrotnie…
Konferencja? Może nie wszyscy hotelarze są świadomi, że wiele osób gdy myśli o spotkaniu określanym tym mianem, wyobraża sobie mniejszą lub większą salę, w której przez kilka godzin siedzą jak na tureckim kazaniu i całą swoją wolę skupiają na tym… by nie zasnąć.
By nie wszystkie spotkania wyglądały identycznie
Nie oszukujmy się – wszystkie spotkania organizowane są mniej więcej tak samo. Z punktu widzenia hotelarzy składa się na nie oferta wysyłana do firmy, sala w określonym ustawieniu, przerwa kawowa i czasem lunch. Tymczasem rynek spotkań staje się coraz ciekawszy. Wiele dostępnych rozwiązań może sprawić, że nasz obiekt wyraźnie wybije się na tle konkurencji. Rolą hotelarzy jest próbować nowych rozwiązań, by nie wszystkie spotkania wyglądały identycznie – współcześnie konferencje to wielkie wyzwanie dla kreatywności. Dodanie spotkaniom cudownego pierwiastka wyobraźni nie jest rzeczą niemożliwą, a leży i w interesie organizatora, i w interesie hotelu. Udane i wyróżniające się konferencje ludzie pamiętają, opowiadają o nich i chcą je powtarzać. W tej branży kluczem do sukcesu w sprzedaży jest innowacyjność i naprawdę nic nie stoi na przeszkodzie, by z naszą pomocą ze swojego „zwykłego” spotkania klient miał szansę zrobić kreatywny event warty zapamiętania. Chyba nikt nie zaprzeczy, że oferowanie unikalnych rozwiązań organizatorom jest najlepszą drogą do pozycjonowania swojej marki na rynku i budowania przewag konkurencyjnych. Mówię tu o wszystkim, co pozwala wyjść poza schematy
Apple TV, interaktywne tablice, elektroniczne flipcharty
Na przykład Apple TV daje nam możliwość prezentowania z iPada bezpośrednio na konferencyjny ekran lub do głośników. Jego funkcja AirPlay umożliwia strumieniowe przesyłanie muzyki, zdjęć i nagrań wideo. Można w ten sposób przesyłać bezprzewodowo bezpośrednio z iPhone’a, iPada lub iPoda. A ludzie uwielbiają dziś urządzenia mobilne. Taka możliwość byłaby dla organizatorów spotkań ciekawą opcją wykraczającą poza bariery zwykłej prezentacji z laptopa. Czyż nie daje to pola do popisu i do kreatywnego myślenia dla uczestników? Inną opcją są interaktywne tablice, działające jak dotykowy ekran, na którym prowadzący i słuchacze mogą wyświetlać dowolną zawartość komputera, dokonywać notatek, p [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz