Autor: Andrzej Chmielewski
Jeżeli spojrzeć na branżę hotelową globalnie, to można dostrzec, że zyskuje na znaczeniu trend inwestycji w nowoczesne strefy SPA & wellness. Światowym kierunkiem rozwoju jest też specjalizacja hoteli SPA i docieranie do gości o coraz bardziej konkretnych potrzebach. Stąd oferowanie wyspecjalizowanego programu SPA może być istotnym czynnikiem budującym zainteresowanie ofertą konkretnego obiektu. Tego typu oferty będą miały najlepszy zwrot z inwestycji w strefę SPA & wellness.
Szczególnie warto zwrócić uwagę na gościa indywidualnego oraz wąskie grupy pracownicze, realizujące bardzo konkretne potrzeby relaksacyjne.
Programy prozdrowotne i specjalizacja
W dobie globalizacji i narastającej konkurencji rośnie znaczenie czynnika ludzkiego. Jeśli pracodawca stawia przed pracownikami coraz poważniejsze wyzwania to chce, żeby [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz