Hotel Intercontinental przyciąga najwięcej gości w Europie Azji i Afryce - pięciogwiazdkowy budynek otrzymał właśnie za to nagrodę w Berlinie. W 2006 roku dochód hotelu wzrósł o 25 proc. w skali roku. - Na tak świetny wynik warszawskiego Intercontinentalu składają się zarówno czynniki wewnętrzne jak i zewnętrzne - mówi Anna Rostkowska z działu PR Intercontinental. - Te pierwsze to przede wszystkim ciężka i pełna poświęcenia praca naszego działu sprzedaży, czynniki zewnętrzne to znacząca zmiana pozycji Warszawy na rynku turystycznym i biznesowym. W zeszłym roku przyjechało do stolicy dużo więcej turystów, zarówno takich, którzy mieli do załatwienia w Warszawie interesy, jak i tych, którzy postanowili spędzić w naszym mieście przyjemnie czas.
Źródło: ECHO MIASTA - WARSZAWA(2007-01-18) str.: 2
Dodaj komentarz