Alicja Panasiuk i Monika Kubat z zespołu sprzedaży Orbis SA objęły stanowiska dyrektorskie. Alicja Panasiuk została dyrektorem ds. kluczowych klientów i odpowiada za segment korporacyjny, MICE oraz turystyki.
Zarządza 11-osobowym zespołem. Zaczęła pracę w hotelarstwie pod koniec lat 90. w hotelu Mercure Fryderyk Chopin W 2001 roku dołączyła do zespołu sprzedaży globalnej Orbisu jako kierownik ds. kluczowych klientów, następnie była starszym kierownikiem sprzedaży w Novotel Centrum Warszawa, a w 2011 roku objęła stanowisko kierownika zespołu ds. turystyki i MICE w sprzedaży globalnej Orbisu. Monika Kubat została dyrektorem ds. sprzedaży regionalnej na Polskę. Zarządza 10-osobowym zespołem zlokalizowanym w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu. Karierę zawodową rozpoczęła w dziale rezerwacji krakowskiego Grand Hotelu. W 2003 roku związała się z siecią Accor. Przez sześć lat pracowała w hotelu Novotel Kraków Centrum, awansując od stanowiska recepcjonistki do kierownika ds. sprzedaży, odpowiadając za sprzedaż w segmencie korporacyjnym. W 2008 roku objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w hotelu Sofitel Grand Sopot. Cztery lata później rozpoczęła pracę w biurze zarządu Orbisu w dziale sprzedaży jako business segment manager, odpowiadając za segment korporacyjny oraz MICE na Polskę i Kraje Bałtyckie. Przez ostanie trzy lata zarządzała zespołem kierowników ds. kluczowych klientów.
Zarządza 11-osobowym zespołem. Zaczęła pracę w hotelarstwie pod koniec lat 90. w hotelu Mercure Fryderyk Chopin W 2001 roku dołączyła do zespołu sprzedaży globalnej Orbisu jako kierownik ds. kluczowych klientów, następnie była starszym kierownikiem sprzedaży w Novotel Centrum Warszawa, a w 2011 roku objęła stanowisko kierownika zespołu ds. turystyki i MICE w sprzedaży globalnej Orbisu. Monika Kubat została dyrektorem ds. sprzedaży regionalnej na Polskę. Zarządza 10-osobowym zespołem zlokalizowanym w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu. Karierę zawodową rozpoczęła w dziale rezerwacji krakowskiego Grand Hotelu. W 2003 roku związała się z siecią Accor. Przez sześć lat pracowała w hotelu Novotel Kraków Centrum, awansując od stanowiska recepcjonistki do kierownika ds. sprzedaży, odpowiadając za sprzedaż w segmencie korporacyjnym. W 2008 roku objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w hotelu Sofitel Grand Sopot. Cztery lata później rozpoczęła pracę w biurze zarządu Orbisu w dziale sprzedaży jako business segment manager, odpowiadając za segment korporacyjny oraz MICE na Polskę i Kraje Bałtyckie. Przez ostanie trzy lata zarządzała zespołem kierowników ds. kluczowych klientów.
Dodaj komentarz