1 lutego austriacka sieć Vienna International Hotels & Resorts przekształciła się w Vienna House, porządkując swoje portfolio przez wprowadzenie pod wspólną marką czterech linii hotelowych: designerskiej andel’s by Vienna House, biznesowej angelo by Vienna House, bardziej ekonomicznej Vienna House Easy, w której ramach działa hotel Chopin w Krakowie oraz turystycznej Vienna House, pod którą wszedł Amber Baltic w Międzyzdrojach.
Vienna House chce wpisać się w niszę pomiędzy hotelami prywatnymi a dużymi sieciami. Prezentuje się jako marka osobista, bezpośrednia i naturalna, pozostawiająca pracownikom dużą swobodę działania. Przejawia się to np. w kulturze osobistego witania gości, bez przygotowywanych z góry sieciowych formułek. Strategia marki opiera się na uproszczeniu procedur, połączeniu prostoty z finezją, zachowaniu indywidualności i odwołaniach do lokalności. – Pierwszy człon nazwy Vienna nawiązuje do miejsca pochodzenia firmy, związanej z nim jakości życia i energii miasta. House symbolizuje miejsce, z którym jesteśmy związani, gdzie możemy czuć się sobą. Miejsce, gdzie spotykają się rodziny i dokąd zapraszamy przyjaciół i gości jako gospodarze – tłumaczy Rupert Simoner, prezes zarządu Vienna House. – Jesteśmy przekonani, że nie ma na świecie nic bardziej finezyjnego niż prostota. Chodzi o to, by być prawdziwym gospodarzem, a jednocześnie pozostać sobą. Nie zakładać żadnej maski i nie skostnieć w setkach sztywnych standardów. W procesie rebrandingu skupiono się przede wszystkim na wprowadzeniu nowych rozwiązań, które mają spełniać potrzeby gości. Marka stawia na gościnność, czego symbolem są otwarte i przyjazne lobby, a także na udogodnienia technologiczne, takie jak bezpłatny dostęp do szybkiego internetu, możliwość skorzystania z internetowej usługi concierge czy mobilnego zameldowania. W ramach każdej z czterech linii hotelowych wprowadzone są nowe koncepcje dotyczące oferty gastronomicznej, opartej na lokalności i sezonowości, co jest szczególnie widoczne w bufetach śniadaniowych, które obfitują w świeżo wypiekane chleby i ciasta, jogurty domowej roboty czy lokalne specjały od miejscowych dostawców. Linia Easy to nieskomplikowane hotele, które mają być synonimem lokalnej gościnności, domowej atmosfery i bezpośredniości. Vienna House to eleganckie, ale ze swobodną atmosferą, hotele w miastach i kurortach, reprezentujące indywidualność, regionalność i wysoką klasę. andel’s by Vienna House opiera się na takich pojęciach jak design, styl i nowoczesność, a angelo by Vienna House to barwne hotele koncepcyjne, które wyróżnia tętniące życiem lobby i bar oraz wzornictwo pokoi odwołujące się do azjatyckiego stylu. W krakowskim Vienna House Easy Chopin motywem przewodnim stała się natura i odwołania do regionu. Goście mogą spróbować zdrowych, regionalnych potraw – w tym domowych wyrobów szefa kuchni i propozycji wegańskich. Indywidualne podejście do gościa przejawia się m.in. w odręcznie pisanych przez obsługę listach powitalnych czy napisach „Cieszymy się, że jesteś” na lustrze. Na dzieci czeka maskotka oraz zestaw kreatywny, rozwijający twórcze zdolności. Przyjazny dla rodziny jest też Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje, gdzie dzieci w różnym wieku mogą bawić się w przygotowanych dla nich salach zabaw oraz brać udział w programach animacyjnych. Dania hotelowej gastronomii bazują na naturalnych i zdrowych produktach, a niebawem w stałej ofercie pojawi się też żywność bezglutenowa. Również andel’s by Vienna i angelo by Vienna wprowadziły regionalne propozycje do menu śniadaniowego. W angelo Katowice niebawem będzie można też kupić lokalne pamiątki, takie jak mydło z sadzy. Vienna zarządza 38 hotelami w 10 krajach, m.in. w Niemczech, Czechach, na Słowacji, w Rosji i Rumunii. W Polsce do sieci należy pięć hoteli z 1 050 pokojami.
Vienna House chce wpisać się w niszę pomiędzy hotelami prywatnymi a dużymi sieciami. Prezentuje się jako marka osobista, bezpośrednia i naturalna, pozostawiająca pracownikom dużą swobodę działania. Przejawia się to np. w kulturze osobistego witania gości, bez przygotowywanych z góry sieciowych formułek. Strategia marki opiera się na uproszczeniu procedur, połączeniu prostoty z finezją, zachowaniu indywidualności i odwołaniach do lokalności. – Pierwszy człon nazwy Vienna nawiązuje do miejsca pochodzenia firmy, związanej z nim jakości życia i energii miasta. House symbolizuje miejsce, z którym jesteśmy związani, gdzie możemy czuć się sobą. Miejsce, gdzie spotykają się rodziny i dokąd zapraszamy przyjaciół i gości jako gospodarze – tłumaczy Rupert Simoner, prezes zarządu Vienna House. – Jesteśmy przekonani, że nie ma na świecie nic bardziej finezyjnego niż prostota. Chodzi o to, by być prawdziwym gospodarzem, a jednocześnie pozostać sobą. Nie zakładać żadnej maski i nie skostnieć w setkach sztywnych standardów. W procesie rebrandingu skupiono się przede wszystkim na wprowadzeniu nowych rozwiązań, które mają spełniać potrzeby gości. Marka stawia na gościnność, czego symbolem są otwarte i przyjazne lobby, a także na udogodnienia technologiczne, takie jak bezpłatny dostęp do szybkiego internetu, możliwość skorzystania z internetowej usługi concierge czy mobilnego zameldowania. W ramach każdej z czterech linii hotelowych wprowadzone są nowe koncepcje dotyczące oferty gastronomicznej, opartej na lokalności i sezonowości, co jest szczególnie widoczne w bufetach śniadaniowych, które obfitują w świeżo wypiekane chleby i ciasta, jogurty domowej roboty czy lokalne specjały od miejscowych dostawców. Linia Easy to nieskomplikowane hotele, które mają być synonimem lokalnej gościnności, domowej atmosfery i bezpośredniości. Vienna House to eleganckie, ale ze swobodną atmosferą, hotele w miastach i kurortach, reprezentujące indywidualność, regionalność i wysoką klasę. andel’s by Vienna House opiera się na takich pojęciach jak design, styl i nowoczesność, a angelo by Vienna House to barwne hotele koncepcyjne, które wyróżnia tętniące życiem lobby i bar oraz wzornictwo pokoi odwołujące się do azjatyckiego stylu. W krakowskim Vienna House Easy Chopin motywem przewodnim stała się natura i odwołania do regionu. Goście mogą spróbować zdrowych, regionalnych potraw – w tym domowych wyrobów szefa kuchni i propozycji wegańskich. Indywidualne podejście do gościa przejawia się m.in. w odręcznie pisanych przez obsługę listach powitalnych czy napisach „Cieszymy się, że jesteś” na lustrze. Na dzieci czeka maskotka oraz zestaw kreatywny, rozwijający twórcze zdolności. Przyjazny dla rodziny jest też Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje, gdzie dzieci w różnym wieku mogą bawić się w przygotowanych dla nich salach zabaw oraz brać udział w programach animacyjnych. Dania hotelowej gastronomii bazują na naturalnych i zdrowych produktach, a niebawem w stałej ofercie pojawi się też żywność bezglutenowa. Również andel’s by Vienna i angelo by Vienna wprowadziły regionalne propozycje do menu śniadaniowego. W angelo Katowice niebawem będzie można też kupić lokalne pamiątki, takie jak mydło z sadzy. Vienna zarządza 38 hotelami w 10 krajach, m.in. w Niemczech, Czechach, na Słowacji, w Rosji i Rumunii. W Polsce do sieci należy pięć hoteli z 1 050 pokojami.
Dodaj komentarz