W czwartek 18 lutego w warszawskim czterogwiazdkowym Airport Hotel Okęcie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, poświęcone budowaniu i zarządzaniu efektywnym działem sprzedaży w hotelu.
Podczas szkoleń Akademii uczestnicy – głównie właściciele i kadra zarządzająca hoteli z całej Polski, nie tylko podnoszą swoje kompetencje, ale mają również okazję poznać metody stosowane przez inne obiekty i menadżerów pracujących w różnych typach hoteli.
Tym razem swój punkt widzenia zaprezentowali przedstawiciele hotelu wypoczynkowego (Radosław Altheim, dyrektor generalny pięciogwiazdkowego, 155 pokojowego hotelu Grand Tiffi w Iławie), oraz miejskiego (Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna czterogwiazdkowego, 264 pokojowego hotelu Airport Okęcie z Warszawy).
Podczas części przedpołudniowej Radosław Altheim omówił zagadnienia związane z metodami rekrutacji, weryfikowania kompetencji i selekcji kandydatów do pracy, a także delegowaniem zadań i rozliczaniem z ich realizacji.
Elżbieta Nitsze przedstawiła z kolei planowanie budżetu i wyników działu sprzedaży w zależności od obiektu, metody raportowania i kontroli, a także najskuteczniejsze metody motywacyjne i systemy prowizyjne.
Uczestnicy wysoko ocenili zarówno zakres tematyczny, jak i użyteczność szkolenia.
Na kolejne spotkanie z Akademią Hotelarza zapraszamy już 3 marca do Krakowa, gdzie odbędzie się szkolenie „Zyskowna gastronomia hotelowa”.
Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl
Dodaj komentarz