Beata Nawrot, dotychczasowa dyrektor sprzedaży w warszawskim kompleksie hoteli Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe, objęła stanowisko dyrektora sprzedaży wszystkich obiektów Louvre Hotels Group w Polsce. Beata Nawrot z hotelarstwem związana jest od 20 lat.
Zaczynała w dziale sprzedaży w poznańskim hotelu Polonez. Potem jako manager ds. sprzedaży i marketingu brała udział we wprowadzaniu po gruntownej modernizacji hotelu Merkury w Poznaniu pod markę Mercure. Od 2007 roku związana była z hotelem Sheraton Poznań, który wchodził na rynek, a od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. We wrześniu ubiegłego roku trafiła do sieci Louvre Hotels Group, obejmując kierownictwo sprzedaży warszawskiego kompleksu. W latach 2010-2015 była członkiem Komisji Kategoryzacyjnej przy Urzędzie Marszałkowskim w Poznaniu, gdzie pełniła funkcję wiceprzewodniczącej. Przez wiele lat zajmowała się także pracą dydaktyczną, dzieląc się swoją wiedzą ze studentami, m.in na Uniwersytecie Poznańskim, w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii i Wyższej Szkole Bankowości w Poznaniu.
Zaczynała w dziale sprzedaży w poznańskim hotelu Polonez. Potem jako manager ds. sprzedaży i marketingu brała udział we wprowadzaniu po gruntownej modernizacji hotelu Merkury w Poznaniu pod markę Mercure. Od 2007 roku związana była z hotelem Sheraton Poznań, który wchodził na rynek, a od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. We wrześniu ubiegłego roku trafiła do sieci Louvre Hotels Group, obejmując kierownictwo sprzedaży warszawskiego kompleksu. W latach 2010-2015 była członkiem Komisji Kategoryzacyjnej przy Urzędzie Marszałkowskim w Poznaniu, gdzie pełniła funkcję wiceprzewodniczącej. Przez wiele lat zajmowała się także pracą dydaktyczną, dzieląc się swoją wiedzą ze studentami, m.in na Uniwersytecie Poznańskim, w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii i Wyższej Szkole Bankowości w Poznaniu.
Dodaj komentarz