Sieć marketingowa Silfor – Polskie Hotele uruchomiła na swojej stronie silnik rezerwacji online. Ma to usprawnić funkcjonowanie sieci i pozwolić na dotarcie do nowych gości. Do sieci przystąpiły dwa kolejne hotele: 4-gwiazdkowy Delfin Spa & Wellness w Dąbkach i 3-gwiazdkowy Lorenzo w Krakowie.
Delfin Spa & wellness położony nad Bałtykiem blisko plaży oferuje 65 pokoi, kompleks domków, w których do dyspozycji gości jest 120 miejsc, zaplecze SPA, basen, sauny i salę konferencyjną na 70 osób. Lorenzo z 19 pokojami blisko sanktuarium w Łagiewnikach to rodzinny hotel z ogrodem i pubem. Obecnie do sieci należy 26 hoteli. Sieć Silfor zrzesza niezależne hotele od dwóch do czterech gwiazdek, usytuowane tak w dużych miastach (w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie), jak i w mniejszych oraz w regionach turystycznych. Posiadacze karty lojalnościowej mogą skorzystać z 10 proc. rabatu we wszystkich hotelach partnerskich. – Nasz program stale się rozwija i docelowo w każdym dużym mieście w Polsce chcemy mieć hotel partnerski – mówi Ewa Augustynowicz, manager projektu Silfor. – W ostatnich miesiącach odnotowaliśmy wzrost popularności naszej sieci wśród gości hoteli zrzeszonych, którym wydaliśmy już 10 tys. kart lojalnościowych. Widzimy również ogromne zainteresowanie projektem wśród właścicieli hoteli.
Delfin Spa & wellness położony nad Bałtykiem blisko plaży oferuje 65 pokoi, kompleks domków, w których do dyspozycji gości jest 120 miejsc, zaplecze SPA, basen, sauny i salę konferencyjną na 70 osób. Lorenzo z 19 pokojami blisko sanktuarium w Łagiewnikach to rodzinny hotel z ogrodem i pubem. Obecnie do sieci należy 26 hoteli. Sieć Silfor zrzesza niezależne hotele od dwóch do czterech gwiazdek, usytuowane tak w dużych miastach (w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie), jak i w mniejszych oraz w regionach turystycznych. Posiadacze karty lojalnościowej mogą skorzystać z 10 proc. rabatu we wszystkich hotelach partnerskich. – Nasz program stale się rozwija i docelowo w każdym dużym mieście w Polsce chcemy mieć hotel partnerski – mówi Ewa Augustynowicz, manager projektu Silfor. – W ostatnich miesiącach odnotowaliśmy wzrost popularności naszej sieci wśród gości hoteli zrzeszonych, którym wydaliśmy już 10 tys. kart lojalnościowych. Widzimy również ogromne zainteresowanie projektem wśród właścicieli hoteli.
Dodaj komentarz