Jak w porównaniu do 2014 roku wyglądał rok 2015 na rynku hotelarskim według dostawców produktów i usług dla tej branży? Jak oceniają kondycję rynku hotelowego w tym roku na podstawie swoich realizacji w porównaniu do wcześniejszych lat? Jakie zjawiska zaobserwowali na rynku? Jakie obiekty wyposażyli w tym roku? Jakie wyposażą w przyszłym? O to „Hotelarz” zapytał najważniejszych producentów i dostawców w branży.
Spójne stylistycznie akcesoria łazienkowe
Monika Chmielewska. Key account manager BISK
W tym roku odnotowaliśmy wyraźny wzrost realizowanych przez nas inwestycji w segmencie hotelowym. Zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie ze strony inwestorów spójnymi stylistycznie akcesoriami łazienkowymi. Mam tu na myśli koordynowane kolekcje akcesoriów, armatury i zestawów prysznicowych. Coraz częściej inwestorzy oczekują od nas również kompleksowego wyposażenia całej inwestycji, zarówno łazienek, jak również strefy publicznej. Ponieważ posiadamy szeroką ofertę w zakresie kolekcji łazienkowych oraz armatury Bisk, jak również profesjonalną linię urządzeń marki Masterline by Bisk obejmującą dozowniki mydła, podajniki papieru, suszarki, produkty dla osób niepełnosprawnych, możemy sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających odbiorców, zarówno pod względem wzornictwa, jak i jakości. W mijającym roku wyposażyliśmy wiele obiektów hotelowych, m.in. dwa prestiżowe hotele w Kołobrzegu, 3-gwiazdkowe hotele w Olsztynie i Warszawie oraz nowoczesny kompleks hotelowo-apartamentowo-rekreacyjny w Świnoujściu. Przyszły rok zapowiada się równie obiecująco, ponieważ już w pierwszym kwartale będziemy finalizować kilka ważnych inwestycji, nad którymi pracujemy wspólnie z naszymi partnerami rynku instytucjonalnego. Najciekawszymi są 4-gwiazdkowy hotel w Gdańsku oraz obiekt o charakterze leczniczo-opiekuńczym we Wrocławiu, w którym zainstalowane zostaną m.in. nasze produkty Pro przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Zainteresowanie aplikacjami mobilnymi
Justyna Michalczyk. Dyrektor generalna Ilumio
Dynamika zamówień na nasz system w 2015 roku jest porównywalna z rokiem 2014. Niemniej można zaobserwować zdecydowanie więcej hoteli sieciowych pojawiających się na naszym rynku. Obserwujemy również wzrost świadomości hotelarzy co do konieczności dostosowania systemu hotelowego do potrzeb „nowoczesnych” gości. Jest duże zainteresowanie aplikacjami mobilnymi dla gości oraz połączeniem systemu TV z systemami wewnętrznymi hotelu, jak systemy BMS (sterowanie automatyką), systemy do zarządzania F&B czy SPA (zamawianie usług przez TV lub aplikację mobilną). Hotelarzom zależy na dobrych narzędziach do stałej i łatwej komunikacji z gośćmi. W 2015 roku wyposażyliśmy ponad 3,5 tys. pokoi w około 20 obiektach, m.in. DoubleTree by Hilton i Hampton by Hilton w Krakowie oraz dw [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz