Wykładowcy o ogólnopolskiej renomie i innowacyjny program – tym wyróżniać się mają pionierskie studia podyplomowe o specjalizacji Menedżer hotelu opracowane przez praktyków hotelarstwa we współpracy z Wyższą Szkołą Turystyki i Ekologii w Krakowie.
Realizowany program to pierwszy tego rodzaju produkt na polskim rynku studiów podyplomowych. Twórcami oraz wykładowcami są najważniejsze postaci polskiego hotelarstwa. Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP i wiceprezes Orbisu, Bartłomiej Walas, wiceprezes POTj, Janusz Mitulski, dyrektor rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią, Marcin Dragan, dyrektor zarządzający Profitroom, Marcin Ziobro, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hilton Garden Inn Kraków Airport czy Wojciech Liszka, właściciel firmy doradczej Z-Factor. – Dobry menedżer to gwarancja skuteczności działania całego personelu hotelu oraz czynnik decydujący o jego ostatecznym sukcesie. W dobie ogromnej konkurencji na tym rynku „dobry” często jednak nie wystarcza. My uczymy jak być najlepszym – tłumaczy dr Bartłomiej Walas, dziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji WSTiE. – Osoby w branży zaczęły określać nasz program jako „hotelarskie MBA”. Faktycznie, nasze studia są przełomowe. Po raz pierwszy w Polsce pojawia się kurs na poziomie światowym. Małe grupy, case study, warsztaty, praktyczne wdrażanie rozwiązań, nastawienie na wymierne korzyści.
Realizowany program to pierwszy tego rodzaju produkt na polskim rynku studiów podyplomowych. Twórcami oraz wykładowcami są najważniejsze postaci polskiego hotelarstwa. Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP i wiceprezes Orbisu, Bartłomiej Walas, wiceprezes POTj, Janusz Mitulski, dyrektor rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią, Marcin Dragan, dyrektor zarządzający Profitroom, Marcin Ziobro, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hilton Garden Inn Kraków Airport czy Wojciech Liszka, właściciel firmy doradczej Z-Factor. – Dobry menedżer to gwarancja skuteczności działania całego personelu hotelu oraz czynnik decydujący o jego ostatecznym sukcesie. W dobie ogromnej konkurencji na tym rynku „dobry” często jednak nie wystarcza. My uczymy jak być najlepszym – tłumaczy dr Bartłomiej Walas, dziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji WSTiE. – Osoby w branży zaczęły określać nasz program jako „hotelarskie MBA”. Faktycznie, nasze studia są przełomowe. Po raz pierwszy w Polsce pojawia się kurs na poziomie światowym. Małe grupy, case study, warsztaty, praktyczne wdrażanie rozwiązań, nastawienie na wymierne korzyści.
Dodaj komentarz