Marriott podpisał też umowę na pierwszy w Polsce hotel pod lifestyle’ową marką AC Hotels by Marriott. Uruchomiony ma być na początku 2017 roku we Wrocławiu w kamienicy z końca XIX wieku przy pl. Wolności obok otwartego niedawno Narodowego Forum Muzyki – nowej wizytówki miasta.
Kamienica była od czasów przedwojennych siedzibą kolejnych banków, a ostatnio stała pusta. Kupiona została przez spółkę K2 należącą do wrocławskiego przedsiębiorcy Andrzeja Konwenta, właściciela Zakładu Usług Wysokościowych, który planował przeznaczenie jej na funkcje biurowo-apartamentowe. Ostatecznie zdecydował się na uruchomienie hotelu we współpracy z międzynarodową marką. Na parterze znajdzie się, zgodnie z najnowszymi trendami w hotelarstwie, AC Lounge łączący we wspólnej przestrzeni funkcje gastronomiczne, rozrywkowe i biznesowe. Poza tym hotel zaoferuje też strefę wellness z 12-metrowym basenem, sauną, łaźnią, jacuzzi i siłownią oraz trzy sale konferencyjne łącznie na 80 osób. Dyrektorem hotelu został Maciej Knyrek, ostatnio zarządzający Best Western Plus Brzeg, a wcześniej Scandic Wrocław. AC Hotels to lifestylowa marka miejska stworzona w 1998 roku przez hiszpańskiego hotelarza Antonio Catalano, który w latach 70. założył sieć NH Hotels. W 2011 roku AC Hotels z działającymi wówczas 90 hotelami w Hiszpanii, Portugalii i Włoszech została kupiona przez Marriott International, a niektóre hiszpańskie hotele weszły potem pod nowostworzoną przez Marriotta markę Autograph Collection, grupującą niezależne hotele luksusowe. W 2013 roku brand AC Hotels wprowadzony został na rynek amerykański, gdzie z kolei był pozycjonowany jako pierwsza lifestylowa marka Marriotta z segmentu select-service skierowana do pokolenia millenials.
Kamienica była od czasów przedwojennych siedzibą kolejnych banków, a ostatnio stała pusta. Kupiona została przez spółkę K2 należącą do wrocławskiego przedsiębiorcy Andrzeja Konwenta, właściciela Zakładu Usług Wysokościowych, który planował przeznaczenie jej na funkcje biurowo-apartamentowe. Ostatecznie zdecydował się na uruchomienie hotelu we współpracy z międzynarodową marką. Na parterze znajdzie się, zgodnie z najnowszymi trendami w hotelarstwie, AC Lounge łączący we wspólnej przestrzeni funkcje gastronomiczne, rozrywkowe i biznesowe. Poza tym hotel zaoferuje też strefę wellness z 12-metrowym basenem, sauną, łaźnią, jacuzzi i siłownią oraz trzy sale konferencyjne łącznie na 80 osób. Dyrektorem hotelu został Maciej Knyrek, ostatnio zarządzający Best Western Plus Brzeg, a wcześniej Scandic Wrocław. AC Hotels to lifestylowa marka miejska stworzona w 1998 roku przez hiszpańskiego hotelarza Antonio Catalano, który w latach 70. założył sieć NH Hotels. W 2011 roku AC Hotels z działającymi wówczas 90 hotelami w Hiszpanii, Portugalii i Włoszech została kupiona przez Marriott International, a niektóre hiszpańskie hotele weszły potem pod nowostworzoną przez Marriotta markę Autograph Collection, grupującą niezależne hotele luksusowe. W 2013 roku brand AC Hotels wprowadzony został na rynek amerykański, gdzie z kolei był pozycjonowany jako pierwsza lifestylowa marka Marriotta z segmentu select-service skierowana do pokolenia millenials.
Dodaj komentarz