Sieć Marriott International ogłosiła w ostatnich tygodniach plany otwarcia w Polsce trzech hoteli pod nowymi na naszym rynku markami. W Warszawie na Służewcu Biurowym powstać ma kompleks składający się z 200-pokojowego hotelu Moxy i 100-pokojowego Residence Inn, a we Wrocławiu ok. 100-pokojowy AC Hotel by Marriott.
Umowę na otwarcie hoteli w Warszawie przy ul. Wilanowskiej obok Galerii Mokotów podpisał z Marriottem państwowy Polski Holding Nieruchomości. Kompleks powstanie na miejscu przeznaczonego do wyburzenia starego biurowca w ramach projektu hotelowo- biurowego o łącznej powierzchni ok. 23 tys. mkw., w którym część hotelowa zajmie ok. 13 tys. Zakończenie inwestycji planowane jest na przełomie lat 2019/20. Moxy to nowa, designerska marka Marriotta w segmencie ekonomicznym, stworzona z myślą o gościach z pokolenia millenials. Na razie działa pod nią jeden hotel przy lotnisku koło Mediolanu, a następne planowane są m.in. w Londynie, Berlinie, Oslo, Monachium i Frankfrucie. Kilka miesięcy temu podpisano też umowę na uruchomienie w 2019 roku pierwszego w Polsce Moxy na lotnisku Katowice-Pyrzowice. Residence Inn to marka z segmentu extended stays (przedłużonych pobytów), oferująca apartamenty mieszkalne z sypialnią, salonem i kuchnią. Działa pod nią blisko 700 obiektów, głównie w USA. – Analizy dla Projektu Wilanowska wykazały, że oprócz znaczącego zapotrzebowania na hotele międzynarodowych marek, obszar Mokotowa charakteryzuje się również dużym popytem na apartamenty mieszkalne wynajmowane w formule hotelowej, a dywersyfikacja produktów hotelowych wynikająca z połączenia marek Moxy i Residence Inn pozwoli Grupie PHN na stworzenie atrakcyjnej lokalizacji dla zróżnicowanego segmentu klientów – mówi Klaudia Tomaszewska, odpowiedzialna w Polskim Holdingu Nieruchomości za nowe projekty komercyjne. Polski Holding Nieruchomości powstał w 2011 roku w wyniku konsolidacji spółek należących do Skarbu Państwa, prowadzących działalność w sektorze nieruchomości. Skupia 142 nieruchomości i blisko 700 hektarów gruntów na terenie całego kraju. Od 2013 roku notowana jest na GPW, ale 70 proc. udziałów pozostaje w rękach Skarbu Państwa. – Dążymy do wzrostu wartości portfela naszych nieruchomości m.in. poprzez realizację nowych projektów deweloperskich. Wariant hotelowo-biurowy realizowany przy al. Wilanowskiej gwarantuje optymalne zagospodarowanie nieruchomości, a dywersyfikacja planowanych funkcji przy współpracy z globalną marką będzie gwarantem sukcesu Projektu Wilanowska – uważa Mateusz Matejewski, wiceprezes PHN. Na etapie opracowania koncepcji całego projektu oraz w procesie wyboru sieci i negocjacji warunków umów franczyzowych spółka PHN korzystała ze wsparcia firmy doradczej Hotel Professionals. – Dzięki bardzo dobrej współpracy wszystkich stron cały proces przygotowania projektu przebiegł niezwykle sprawnie. Jesteśmy dumni, że mogliśmy wziąć udział we wprowadzeniu na polski rynek drugiego już obiektu marki Moxy oraz debiutującej marki Residence Inn. Nie mamy wątpliwości, że oba hotele ze względu na unikatowy charakter, optymalne parametry i doskonałą lokalizację w jednym z kluczowych obszarów biznesowych stolicy, cieszyły się będą ogromną popularnością – mówi Alex Kloszewski, partner zarządzający Hotel Professionals.
Umowę na otwarcie hoteli w Warszawie przy ul. Wilanowskiej obok Galerii Mokotów podpisał z Marriottem państwowy Polski Holding Nieruchomości. Kompleks powstanie na miejscu przeznaczonego do wyburzenia starego biurowca w ramach projektu hotelowo- biurowego o łącznej powierzchni ok. 23 tys. mkw., w którym część hotelowa zajmie ok. 13 tys. Zakończenie inwestycji planowane jest na przełomie lat 2019/20. Moxy to nowa, designerska marka Marriotta w segmencie ekonomicznym, stworzona z myślą o gościach z pokolenia millenials. Na razie działa pod nią jeden hotel przy lotnisku koło Mediolanu, a następne planowane są m.in. w Londynie, Berlinie, Oslo, Monachium i Frankfrucie. Kilka miesięcy temu podpisano też umowę na uruchomienie w 2019 roku pierwszego w Polsce Moxy na lotnisku Katowice-Pyrzowice. Residence Inn to marka z segmentu extended stays (przedłużonych pobytów), oferująca apartamenty mieszkalne z sypialnią, salonem i kuchnią. Działa pod nią blisko 700 obiektów, głównie w USA. – Analizy dla Projektu Wilanowska wykazały, że oprócz znaczącego zapotrzebowania na hotele międzynarodowych marek, obszar Mokotowa charakteryzuje się również dużym popytem na apartamenty mieszkalne wynajmowane w formule hotelowej, a dywersyfikacja produktów hotelowych wynikająca z połączenia marek Moxy i Residence Inn pozwoli Grupie PHN na stworzenie atrakcyjnej lokalizacji dla zróżnicowanego segmentu klientów – mówi Klaudia Tomaszewska, odpowiedzialna w Polskim Holdingu Nieruchomości za nowe projekty komercyjne. Polski Holding Nieruchomości powstał w 2011 roku w wyniku konsolidacji spółek należących do Skarbu Państwa, prowadzących działalność w sektorze nieruchomości. Skupia 142 nieruchomości i blisko 700 hektarów gruntów na terenie całego kraju. Od 2013 roku notowana jest na GPW, ale 70 proc. udziałów pozostaje w rękach Skarbu Państwa. – Dążymy do wzrostu wartości portfela naszych nieruchomości m.in. poprzez realizację nowych projektów deweloperskich. Wariant hotelowo-biurowy realizowany przy al. Wilanowskiej gwarantuje optymalne zagospodarowanie nieruchomości, a dywersyfikacja planowanych funkcji przy współpracy z globalną marką będzie gwarantem sukcesu Projektu Wilanowska – uważa Mateusz Matejewski, wiceprezes PHN. Na etapie opracowania koncepcji całego projektu oraz w procesie wyboru sieci i negocjacji warunków umów franczyzowych spółka PHN korzystała ze wsparcia firmy doradczej Hotel Professionals. – Dzięki bardzo dobrej współpracy wszystkich stron cały proces przygotowania projektu przebiegł niezwykle sprawnie. Jesteśmy dumni, że mogliśmy wziąć udział we wprowadzeniu na polski rynek drugiego już obiektu marki Moxy oraz debiutującej marki Residence Inn. Nie mamy wątpliwości, że oba hotele ze względu na unikatowy charakter, optymalne parametry i doskonałą lokalizację w jednym z kluczowych obszarów biznesowych stolicy, cieszyły się będą ogromną popularnością – mówi Alex Kloszewski, partner zarządzający Hotel Professionals.
Dodaj komentarz