Autor: Karolina Marczewska
Karolina Marczewska
Dział ds. handlu i marketingu Miele Professional Dobór właściwych urządzeń do pralni hotelowej należy rozpocząć od szczegółowej analizy. Najistotniejsze dane to: liczba łóżek w obiekcie i miejsc w restauracji, obłożenie pokoi, kategoria hotelu, liczba zmian pościeli i ręczników w zapasie, czy w obiekcie jest basen lub centrum SPA (co generuje dodatkowe ręczniki i szlafroki do prania). Średnio przyjmowane są wartości ok. 3 kg tekstyliów z pokoju hotelowego na 1 osobę jednego dzień w hotelu wyższej klasy. Należy też uwzględnić informację, czy obiekt ma oferować dodatkową usługę jak pranie tekstyliów gości hotelowych, czy organizuje duże imprezy okolicznościowe, konferencje itp. Ważne jest też aby zaplanować w ilu zmianowym systemie będzie pracować pralnia i ile osób ma być zaan [...]
Dział ds. handlu i marketingu Miele Professional Dobór właściwych urządzeń do pralni hotelowej należy rozpocząć od szczegółowej analizy. Najistotniejsze dane to: liczba łóżek w obiekcie i miejsc w restauracji, obłożenie pokoi, kategoria hotelu, liczba zmian pościeli i ręczników w zapasie, czy w obiekcie jest basen lub centrum SPA (co generuje dodatkowe ręczniki i szlafroki do prania). Średnio przyjmowane są wartości ok. 3 kg tekstyliów z pokoju hotelowego na 1 osobę jednego dzień w hotelu wyższej klasy. Należy też uwzględnić informację, czy obiekt ma oferować dodatkową usługę jak pranie tekstyliów gości hotelowych, czy organizuje duże imprezy okolicznościowe, konferencje itp. Ważne jest też aby zaplanować w ilu zmianowym systemie będzie pracować pralnia i ile osób ma być zaan [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz