Autor: Jakub Klewaniec
Jakub Klewaniec jest managerem
sprzedaży HoReCa w firmie VOIGT
− Profesjonalne Środki Utrzymania Czystości Lśniące, czyste i zadbane powierzchnie podnoszą prestiż i przyczyniają się do pozytywnego odbioru hotelu przez gości. Kompleksowe i systemowe rozwiązanie w zakresie sprzątania nie jest zarezerwowane dla bogatych obiektów czy sieci hotelowych. To wybór każdego hotelu prowadzonego przez profesjonalistów. Rozważania o czystości w hotelu nabierają rumieńców, gdy uświadomimy sobie, iż profesjonalne podejście do tego tematu to nie wydatek a... oszczędność. To proste i policzalne, czego nie można powiedzieć o sprzątaniu „ad hoc” czy podejściu na zasadzie „to tylko sprzątanie”, które wciąż pokutuje w wielu hotelach.
Koncentraty vs. środki gotowe Przede wszystkim należy zacząć od optymalizacji procesów sprzątania, a to oznacza tylko jedno: rezygnacja z tzw. „chemii gospodarczej” na rzecz profesjonalnych środków utrzymania czystości. Wybór jest szeroki a oferta rozległa. Hotele rządzą się swoimi prawami, dlatego w zakresie chemii profesjonalnej proponowane są dwa rozwiązania. Pierwsze to „pełne" oparcie się na koncentratach (kuchnia, ciągi komunikacyjne, służba pięter), drugie rozwiązanie to zastosowanie systemu mieszanego tzw. fusion, czyli profesjonalnych koncentratów dozowanych za pomocą odpowiednich urządzeń w kuchni i dla ciągów komunikacyjnych oraz gotowych do użycia środków dla służby pięter. Koncentraty charakteryzuje niski koszt stosowania, lecz wymagają systemów dozowania, czasu do przygotowania roztworu, opakowań na roztwory. Posiadają ograniczony czas przydatności do użycia, zwykle kilka dni (zależne od stężenia i ch [...]
sprzedaży HoReCa w firmie VOIGT
− Profesjonalne Środki Utrzymania Czystości Lśniące, czyste i zadbane powierzchnie podnoszą prestiż i przyczyniają się do pozytywnego odbioru hotelu przez gości. Kompleksowe i systemowe rozwiązanie w zakresie sprzątania nie jest zarezerwowane dla bogatych obiektów czy sieci hotelowych. To wybór każdego hotelu prowadzonego przez profesjonalistów. Rozważania o czystości w hotelu nabierają rumieńców, gdy uświadomimy sobie, iż profesjonalne podejście do tego tematu to nie wydatek a... oszczędność. To proste i policzalne, czego nie można powiedzieć o sprzątaniu „ad hoc” czy podejściu na zasadzie „to tylko sprzątanie”, które wciąż pokutuje w wielu hotelach.
Koncentraty vs. środki gotowe Przede wszystkim należy zacząć od optymalizacji procesów sprzątania, a to oznacza tylko jedno: rezygnacja z tzw. „chemii gospodarczej” na rzecz profesjonalnych środków utrzymania czystości. Wybór jest szeroki a oferta rozległa. Hotele rządzą się swoimi prawami, dlatego w zakresie chemii profesjonalnej proponowane są dwa rozwiązania. Pierwsze to „pełne" oparcie się na koncentratach (kuchnia, ciągi komunikacyjne, służba pięter), drugie rozwiązanie to zastosowanie systemu mieszanego tzw. fusion, czyli profesjonalnych koncentratów dozowanych za pomocą odpowiednich urządzeń w kuchni i dla ciągów komunikacyjnych oraz gotowych do użycia środków dla służby pięter. Koncentraty charakteryzuje niski koszt stosowania, lecz wymagają systemów dozowania, czasu do przygotowania roztworu, opakowań na roztwory. Posiadają ograniczony czas przydatności do użycia, zwykle kilka dni (zależne od stężenia i ch [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz