Agata Abramczuk jest architektem wnętrz w firmie Proffetional,
twórcą m.in. projektu hotelu Tryp Berlin w Berlinie Pokój hotelowy jest sercem hotelu i istotą jego działania. Jego obłożenie definiuje sukces hotelu. Jego wystrój wpływa na opinie gości, którzy mogą polecić hotel innym, na portalach rezerwacyjnych pierwszą rzeczą obok sprawdzenia ceny jest sprawdzanie komentarzy gości na ten temat. Jak go zaprojektować, żeby mieć dużo klientów? Podstawowymi pytaniami, które trzeba sobie zadać przy tworzeniu pokoju hotelowego brzmią:
Wystrój
Najważniejszym elementem pokoju hotelo [...]
twórcą m.in. projektu hotelu Tryp Berlin w Berlinie Pokój hotelowy jest sercem hotelu i istotą jego działania. Jego obłożenie definiuje sukces hotelu. Jego wystrój wpływa na opinie gości, którzy mogą polecić hotel innym, na portalach rezerwacyjnych pierwszą rzeczą obok sprawdzenia ceny jest sprawdzanie komentarzy gości na ten temat. Jak go zaprojektować, żeby mieć dużo klientów? Podstawowymi pytaniami, które trzeba sobie zadać przy tworzeniu pokoju hotelowego brzmią:
- kto będzie w nim mieszkał,
- jaki ma być standard hotelu,
- w jakiej lokalizacji go tworzymy.
Wystrój
Najważniejszym elementem pokoju hotelo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz