Autor: Marek Piosik.
Wyzwanie, jakie stoi przed projektującym łazienkę, hotelową sprowadza się do umiejętnego połącznia jej efektownego wyglądu z funkcjonalnością. Przy czym funkcjonalność w tym wypadku należy rozpatrywać na dwóch płaszczyznach. Z jednej strony musi być nastawiona na gościa, z drugiej zaś na operatora hotelu.
Przestrzeń łazienkowa powinna być zaprojektowana tak, aby była prosta w eksploatacji dla gościa i równie prosta w utrzymaniu czystości dla personelu sprzątającego. Gwarantuje to konkretną korzyść finansową dla operatora w trakcie działania obiektu. Gość musi mieć zapewniony komfort, wygodę, bezpieczeństwo i wszelkie niezbędne funkcje, a operator oczekuje efektywności w zakresie wykorzystania powierzchni, utrzymania w ramach budżetu, ale również zapewnienia rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na koszty eksploatacji. I w tym zakresie dość często d [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz