Nową markę planuje Best Western

Sieć Best Western planuje wprowadzić na amerykański rynek nową markę Glo w segmencie średnim, z wielofunkcyjnymi powierzchniami wspólnymi. Uzupełnić ma ona wprowadzoną w ubiegłym roku markę Vīb.

– Jest wiele marek lifestyle’owych i butikowych, ale nie ma żadnego przystępnego cenowo konceptu butikowego w średnim segmencie. Dlatego wierzymy, że jest ogromny rynek dla świeżego, nowatorskiego pomysłu dla tego segmentu – powiedział David Kong, prezes sieci Best Western. Marka projektowana jest na tzw. secondary markets w największych aglomeracjach, czyli pojawiać by się miała na przedmieściach. Koszt budowy jednego pokoju wynosić ma ok. 65 tys. dolarów, a szacowana średnia cena za sprzedany pokój – 90 dol. Konkurować ma z takimi brandami jak Holiday Inn Express i Hampton, które według Konga wyglądają tak samo i dla niektórych mogą być nudne. Glo ma uzupełnić w portfolio Best Western wprowadzoną w ubiegłym roku markę Vīb. – Sukces Vīb pomaga nam spełnić oczekiwania i deweloperów i turystów, którzy wcześniej nie korzystali z naszej sieci. Dlatego zastanawialiśmy się, jak można wzmocnić ten sukces – mówi Kong. Vīb ma już podpisane siedem umów na uruchomienie hoteli i 11 w trakcie negocjacji. Obydwie marki skierowane są do młodszego segmentu gości z pokolenia millennials. Różnić się mają tym, że Vīb przeznaczony jest na rynki w centrach miast, a Glo – poza centrami


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *